Toch weer gekocht

Ik heb een gouden Omega f300 gehad en die weggedaan om een nieuwe aanschaf te bekostigen. Na verloop van tijd kreeg ik daar toch een beetje spijt van. Niet zodanig dat je meteen op zoek gaat naar een nieuwe, maar toen ik deze voorbij zag komen, was ik snel om. Ik ben er heel erg blij mee, mede omdat hij door de ons welbekende Ferry onder handen is genomen en het resultaat er echt mag zijn. De foto’s zijn niet super, maar ik fotografeer alleen nog maar met mijn telefoon en wordt al wat donkerder, vandaar de iets mindere kwaliteit.

Ik hoop dat de foto’s zichtbaar zijn want photo bucket is veranderd en dit is de eerste keer dat ik het met deze vernieuwde versie probeer.

Grt,

Duco

Uit Haarlem?

Mooi ding, in superstaat (zag ik al onderstebovenkijkend ;))…

Ja, die is mooi!(tu)

Omega, dus altijd goed (tu)

Gefeliciteerd Duco,

Groet
Martin

Bert1 Schreef:

Uit Haarlem?

Mooi ding, in superstaat (zag ik al
onderstebovenkijkend ;))…

Bedankt. Ik heb er eigenlijk helemaal niet op gelet, waar deze te koop stond. Ik heb hem van Mp geplukt. Ik bood toch wel ver onder de vraagrijs, maar bleef de enige bieder. Ik denk niet dat iedereen gecharmeerd is van de vorm, maar ik vind dat juist weer leuk; een tikkeltje anders.

Ik ben er wel van gecharmeerd, mooi gevormde kast (en de rest ook) maar niet echt geschikt voor de kleinere pols zo te zien(?).

Grt. Marco

emveezet Schreef:

Ik ben er wel van gecharmeerd, mooi gevormde kast
(en de rest ook) maar niet echt geschikt voor de
kleinere pols zo te zien(?).

Grt. Marco

Ja, qua grootte is het inderdaad op het randje. Voor velen wellicht over het randje, maar bij mij - vanwege de gevoelswaarde - nog precies op het randje.:slight_smile:

Gefeliciteerd met deze prachtige zoemende Omega. En meer spek eten worden je polsen vanzelf groter;)