Toch weer mijn first love

Soms verkoop je een horloge waarvan je eigenlijk al weet dat het ooit weer terug gaat komen, dat had ik met deze Datejust.

In de tussentijd heb ik diverse andere varianten gehad, waaronder een two tone Everose met chocolate dial en ook eentje met een blauwe wijzerplaat. Zeker ook mooie horloges allemaal zonder twijfel, maar geen van allen gaf mij datzelfde gevoel.

Omdat je ze relatief vaak tegenkomt, wordt er nog wel eens gedaan alsof een Datejust “gewoon” een Datejust is. Maar als ik deze weer omdoe, besef ik hoe bijzonder dit model eigenlijk is. De juiste verhoudingen voor mijn pols, de afwerking, de manier waarop het licht speelt met de kast en bezel, het klopt gewoon allemaal.

Ik vind dit de Datejust zoals een Datejust bedoeld is: een fluted bezel, een Jubilee band en een zwarte wijzerplaat. Tijdloos, stijlvol en overal draagbaar zonder saai te worden.

Na alle uitstapjes ben ik dus weer terug bij mijn eerste liefde binnen de Datejust lijn. Eerlijk gezegd voelt het alsof hij nooit weg is geweest.

Wat een genot om hem weer om de pols te hebben :heart_eyes:. Voor mij de ultieme Datejust.

Vanmiddag heerlijk alle stickers afgepeld

48 likes

Tja, 't zijn niet voor niks klassiekers natuurlijk. Geniet er (weer) van!

Mooie fotos! Top klassieker.

Prachtige alrounder :ok_hand:t3: en herkenbaar

Mooie NA :hugs:

First love en nu weer terug om je te kietelen.

Fraai horloge :watch:

Mijn beste,

Tja, je eerste liefde, die vergeet je nooit!!
Een magnifieke aanwinst hoor!!

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Nice, welkom terug dus, veel plezier ermee :+1:

Dat is het zeker, een echte klassieker :ok_hand:
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.

Erg mooie Rolex. Tijdloos. Heel veel plezier ermee.

Dit is en blijft de echte beach to boardroom watch, fantastisch :star_struck:

Fantastisch, veel draag plezier

Gefeliciteerd!

Mooi hoor, blijft een orachthorloge. :ok_hand:

Inderdaad een heerlijke klassieker! :ok_hand: Gefeliciteerd.

Mooi hoor! Echt een klassieker.
Congrats! :+1:

Gefeliciteerd met je NA! Heel veel plezier ervan, en nu niet weer verkopen😜