Toch weer Tissot prc 200?

Ben weer op de baay gaan struinen en vondt de Tissot prc200 voor omgerekend 150 euro.
Heb toen de seller gevraagd of het om replica of echt gaat en kreeg het antwoord:
Dear friend, I only sell genuine watches.
De prijs gaat al richting de bekende betrouwbare sites.
Kijk een Tissot voor 50 euro natuurlijk nep, maar voor 150 euro weet ik het niet.
Of het is een slimme verkoper die dicht tegen de gangbare prijzen aan gaat zitten.
Plaatjes en alles ziet er perfect uit en ik wil echt een Tissot prc 200 en vindt het leuk om die zo goedkoop mogelijk te kopen ( voor de sport ).
Ik heb ook dezelfde vraag gesteld aan een seller van 50 euro tissot prc200 en die gaf ruiterlijk toe dat het om replica ging.
Beide zitten natuurlijk in china.
???

groetjes

Lenno

P.S. ik ben echt tegen replica dus ga me niet af liggen branden

als je niet zeker bent zou ik het niet doen … want dan is het toch zonde van het geld.

zijn feedback zegt toch ook wel wat, als die goed is waarom niet

Niet geschoten is altijd mis.:+
Gr,
L.R.

Nooit zoiets uit China kopen als er kans bestaat dat het nep is. Dan betaal je dus drie keer teveel voor een nepper. 1 plus 1 is 2.

Mijn beste,

Moeilijk hoor Lenno!!
De kans dat je een ‘kat in de zak’ koopt, ligt op de loer.

Alhoewel ik best van een uitdaging hou, of lever gezegd wel eens wat risico wil lopen, zou ik in deze toch voor de meer bekendere aanbieders kiezen.
Immers, wellicht voor een paar tientjes meer ben je in ieder geval verzekerd van een eerlijke en getrouwe Tissot PRC200.
Succes in ieder geval!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Beste Lenno,
Niet doen.
Er zijn er nog enkele die Tissot in China verkopen.
Ze gebruiken allemaal dezelfde foto’s. Ze krijgen een goede feedback door aan de lopende band reisstekkers te verkopen. Je betaald USD.0.01 en gratis verzending.
B.v. 4you-365 Kijk goed bij zijn feedback.
Allen (en het waren er veel) zijn intussen weer verdwenen.
Ikzelf was ook slachtoffer. Geld terug via kopersbescherming Paypal. Maar wel eerst naar een juwelier om een bewijsje te vragen.
Allemaal ellende en dat kan ook niet voor die prijs van nog geen Euro 100,00 All Inn.
Groet,
Jan

Beste Lenno,

al met al is mijn gevoel toch een beetje het aloude en hier veelgebezigde credo:
als het te mooi klinkt om waar te zijn…
succes en ik houd je post in de gaten:)
groet,
Stef

Hoewel in begrijp dat het erg verleidelijk is en ik ook veel goede ervaringen heb met aankopen in Azie zou ik het met dit specifieke type toch niet aandurven. Iets met goden en verzoeken…:wink:

Bedankt allen,
Ik doe het toch maar niet, het is toch 150 euro.
Voor een kleine 100 euro meer weet je tenminste zeker dat het goed zit en dan hoeft het ook niet van zover te komen.
Ik heb ook wel eens een Seiko gekocht in het verre oosten ( creationwatches )maar dat zijn toch gerenomeerde internetwinkels ,scheelt een paar tientjes met hier.
Ik herinner jullie aan de Edifice die ik ook voor 50 euro kocht waar een luchtje aan zat. (loopt overigens prima)
Het is toch veiliger om de gebaande wegen te bewandelen.
Bedankt voor het meedenken.

Lenno

P.S. blijft leuk die PRC200

Whenever there’s any doubt, there’s no doubt… ik zou het persoonlijk niet aandurven.

De PRC200 is een leuk horloge, heb er zelf ook 1!