Today's wearing @ Monday

Goedemorgen,

Vandaag schijnt het een zonnige dag te worden en dus heb ik gekozen voor een kleurig horloge + Oranje speelt dus kan/mag ik deze gelijk om de pols doen.

Pols

Pols schuin

PS: ff telefoon van me broer gepakt (was toevallig in de buurt)
MORGEN CAMERA:D!!

eerst de monster maja daarna de citizen largo

Gewoon de Seiko 5 aan de pols. Vanmiddag zal ik eerste helft wel op m’n werk zien (beamer op de muur) en de tweede helft in de auto horen. Lekker rustig op de snelweg dan (hoop ik:D)

ik heb geen fleurige horloges, maar ik begin vandaag met mijn flightmaster, en later de oris diver.

Mooi horloge, mocht je hier eens vanaf willen …:slight_smile:

Marco-T Schreef:

http://i114.photobucket.com/albums/n243/marco-wilm
a/Seiko%206309-7040%20Soxa/Seiko6309-7040Soxa-13.j
pg

Mooie Seiko 5 :)!

Beetje seamaster achtig op het eerste gezicht. Maar inderdaad dan is het zeer rustig op de snelweg en in de dorpen/steden :)! (Y)!

Arie: Nette klokjes, vooral de Oris :)!

Voor mij vandaag de:

Deze…

Ik doe voor de verandering deze maar weer eens om :smiley:

Sorry, geen eigen foto, maar vandaag om de pols (BRON FOTO
http://people.timezone.com/pauld/captime_new1/props_natural1/props_unusual1.html
)

Een oranje band aan een Duits horloge…

Heb vandaag een érg fout knaloranje klokje om. Is geen foto waardig. :wink:

Oranje Samurai - Wel een prettig dragend horloge met dit warme weer! Lekker licht!

Ik ben afgelopen donderdagavond gaan zeilen op het Heegermeer (ik was de enige met mijn valk!). Toen ik rond 22 uur naar huis reed, was het doodstil op de wegen in Friesland. Vanaf Heeg tot aan de snelweg bij Lemmer (totaal zo’n 20km) ben ik geen enkele auto tegengekomen! Dat zal straks wel weer zo zijn!

Menno

Vreemd maar wel een top en tof gevoel vind ik zelf Menno;):)!

Hier is het nog Maandag, dus ik post hem nog. De hele dag doorgebracht in vliegtuigen en op vliegvelden. Dus dan moet je een flieger om :slight_smile:

Groeten,

Martin

Alvast voorbereid op de finale…?? :)-D
Ik droeg gisteren, net als de rest van de week (praktisch, aangezien ik nog steeds de hele week in een hotel bivakeer en dus geen regiment horloge’s meeneem) de Seiko SKX007. Prettige stalen band met dit weer ;).

Groeten,
Niels