Toegang verkoopgedeelte: hoeveel nuttige berichten nodig?

Allereerst mijn excuses als dit bericht niet op de juiste plaats staat, ik heb geprobeerd een bericht te plaatsen in de FAQ vragen over het forum, maar daar kun je geen bericht in plaatsen of althans ik kan dat niet.

Zo is er nog een gedeelte waar ik geen berichten kan plaatsen, het verkooptopic.

Ik weet dat er strikte regels zijn, toen ik pas lid was van dit forum heb ik (te vroeg) toestemming gevraagd om toegang te krijgen tot het verkoopgedeelte, en werd dit (geheel conform de regels) afgewezen. Stom natuurlijk, mijn eigen fout.

Nu ben ik al veel langer dan 6 maanden lid, en krijg nog steeds geen toegang. De regels zoals die met een sticky bij het verkoopgedeelte staan zijn opgesteld door gebruiker ‘Beheerder’. Ik heb deze gebruiker een PB gestuurd, maar krijg daar geen reactie op noch wordt mij toestemming verleent om advertenties te plaatsen. Aangezien het toch overduidelijk is dat ik geen handelaar ben, zal het wel te maken hebben met de andere regel om toegang te krijgen: “de laatste 6 maanden een positieve bijdrage hebben geleverd aan Horlogeforum.nl, door middel van meerdere nuttige posts buiten het verkoopgedeelte.”

Mijn vraag is dan ook, hoe wordt dit gemeten? Ik heb inmiddels 380 berichten op Hrlogeforum.nl geplaatst, natuurlijk zal niet alles nuttig zijn, maar:

  1. hoe wordt nuttig gedefinieerd?
  2. hoeveel is genoeg (of is het een percentage)?

De noodzaak om toegang te krijgen wordt trouwens wel steeds minder, zo hebben mijn Magrette, de Steinhart HFLE 2011, de Seiko Sumo en de Seiko FFF mod al een nieuwe eigenaar gevonden, deels hier, deels in de UK. Met name dat laatste is jammer natuurlijk omdat er voor sommige horloges ook onder leden hier op dit forum best belangstelling is.

Als het geen toegang kunnen krijgen een vergissing is, kan iemand dat dan svp corrigeren? Aangezien een PB niet werkt (geen antwoord op) en een bericht plaatsen ergens anders ook niet lukt, zie ik even geen andere mogelijkheid dan hier een oproep plaatsen. Verwijder dan daarna SVP dit complete topic…

Je kan Henrik, de eigenaar van het forum, een PB sturen.

Verder kan kan je bijvoorbeeld ook via dezinanluxe proberen te verkopen. Hoewel daar ook wordt nagedacht over de toegang tot het verkoopdeel :slight_smile:

Gr.
Bas

Dank voor je hulp Bas, ik zal dan ook eens een bericht aan Henrik schrijven.

probeer Jur eens, :slight_smile:

Deze noodkreet dient gehoord te worden.
Mijn steun heb je.
Zonder flauwekul nu: Dit wordt vast wel gelezen door iemand die je al dan niet toegang kan verlenen :slight_smile:

Is voorgesteld, ff wachten.

U heeft toegang.

Heel veel dank Freddy.

Eind goed, al goed!
Laat de klokkies nu maar komen…:smiley:

Grt. René

De meeste zijn al weg… Maar voor de toekomst wel goed om nu toegang te hebben.