Toevoegen profielfoto niet mogelijk

Hoi,

Ben recentelijk lid geworden, maar het toevoegen van een profielfoto aan mijn profiel is helaas niet mogelijk. Iemand hier een oplossing voor?

Heb al diverse browsers geprobeerd en ook diverse foto’s, maar krijg overal deze foutmelding.
Het klassieke cookies/cache legen heeft ook geen effect gehad.

1 like

Wat is de file extensie?

.png .jpg geprobeerd. En het zijn ook geen grote files. Komt niet boven de 3MB uit.

Top! Eindelijk die change doorgevoerd dat alleen nog .jurk kan als avatar :sunglasses::+1:

Geintje natuurlijk, geen idee wat het issue is.

18 likes

Wat ben ik blij dat ik pre-Jurk ben.

5 likes

Stom ding werkt nog steeds niet :stuck_out_tongue:

3 likes

Je zult eerst TL-1 moeten worden denk ik. Maar da’s niet moeilijk, nog een paar posts en je bent er. TL-2 en 3 zijn tegenwoordig een stuk lastiger begrijp ik links en rechts… :grin:

4 likes

Hangt van je wolk af.

Discourse:InvalidAccess is een error in Ruby dat je niet de rechten hebt om deze actie uit te voeren.

2 likes

Wellicht dat ik die dan inderdaad wel krijg als dit voor elkaar is. Dan wachten we het even af en anders schrijf ik t.z.t. wel wat richting de mods.

2 likes

Geduld. Veel nieuwe leden hebben zo’n enorme haast overal mee. :peace_symbol: :hourglass_flowing_sand:

4 likes

Ik denk inderdaad dat je minimaal TL1 moet zijn. Dat gaat snel hoor, beetje meepraten in enkele topics en je bent er zo.

2 likes

Ik ben van de instant gratification generatie hè, dan krijg je dat. :joy:

10 likes

:joy:

1 like

Daar moet je minstens JL-1 ( @Jurk Level 1 ) voor hebben he :smile:

3 likes

TL-2 kost je tegenwoordig een vol jaar actief meedoen. En dan bedoel ik ook echt elke dag.

Welkom en veel plezier op het HF. Is zo leuk dat je elke dag wil meedoen.

Ik heb al een streak van 115 dagen op Duolingo, dan moet ik hier ook elke dag wel iets kunnen doen. :fire:

En dankjewel! :slight_smile:

4 likes

Zit je op mobiel of pc? Bij mij doet ie t nooit via mobiel, maar op. Pc was alles gelukt. Ik ben tl 1 btw.

Nooit problemen gehad via Android en Chrome browser op mobiel. Zal echt wel een TL-1 dingetje zijn bij TS.

Probeerde het te doen via m’n Mac. Maar zowel Safari als Firefox slikt-ie het niet. Maar zoals @Stefanmol hierboven aangeeft heet het inderdaad met rechten te maken. Ik zal dus wel een hoger Trustlevel moeten krijgen. Op zich geen probleem, dan wachten we het gewoon even verder af.