Toffe actie AVW

Om het economisch rendabel te maken moet ik wel grijs gaan inkopen denk ik. :roll_eyes:

2 likes

Het is niet AVW… het @gev.nl die dit doet, maar blijft een bazenactie!

Denk toch dat je gretig aftrek zal hebben :sweat_smile:

1 like

Misschien is die man apetrots op z’n peugeot. Iemand openbaar te kakken zetten is nooit ‘terecht’.

3 likes

Er zijn mensen die het verdienen maar het siert je het niet te doen inderdaad. Het zegt meer iets over jezelf dan over degene die je te kakken wilt zetten.

1 like

Vind ik ook. Jezelf naar boven duwen door anderen naar beneden te werken… Bah.

Eensch met de Bah, en het lijkt in de hedendaagse maatschappij met het Management en Social Media wel schering en inslag. :disappointed_relieved:

Compenseert dan weer een beetje met de politieke correctheid :rofl:. Zo blijft alles mooi in evenwicht.

Krijg je ooit een reactie van MP op je noeste werk? Ik schat in van niet…

1 like

Hahaha nee maar soms zie je wel dat advertenties ineens weg zijn. Vaak van mensen die al een hele week een account hebben, en waarschijnlijk gewoon weer een nieuwe aanmaken.

Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar een merk is pas een merk als er replica’s van gemaakt worden…

Ja maar sommige mensen hebben ook een bord voor een kop. Hoe vaak ik wel niet biedingen op marktplaats heb gekregen van 50 euro op een hele set horloges met een vraagprijs van meer dan 2000 euro bij elkaar. Als je dan vervolgens vraagt van advertentie gelezen en vraagprijzen gezien? Antwoorden ze gewoon glashard ja en by the way dat bod van 50 euro is voor alle horloges samen. ‘Bieden staat immers vrij’. Echt deze dan::fu:
Stop wasting my time…

1 like

Gratis tip van flip voor deze.

Als ik op MP een horloge aanbiedt dan zet ik de vraagprijs iets hoger want mensen willen korting :wink:
Vervolgens stel ik het bieden in op een vanaf prijs die al erg dicht tegen mijn minimale prijs aan ligt.
Scheelt een hoop *utbiedingen, tijd en ergernis.
En dat werkt prima :+1: