Toffe actie AVW

Dit is toch briljant!!??!!! :joy::joy::+1:t2:

@AmsterdamVintageWatches

36 likes

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Geniaal :ok_hand:

1 like

Eng is wel dat de fakes blijkbaar steeds beter worden. Erg naar als je er pas bij de eerste service achter komt …

Haha geweldig dit. Wel een beetje een bodemloze put als je hieraan gaat beginnen, maar desalniettemin een mooie actie. :+1:

2 likes

Nu hopen dat die hem ook daadwerkelijk weggooit of in de fik zet

Haha. Eindbaas level 999 :love_you_gesture:t3:

1 like

Absoluut, maar het gaat mij om het signaal en de bereidheid om ten koste van jezelf hier toch iets aan te doen. Het zal niets helpen en waarschijnlijk gaat het artikel alsnog weer van de hand op marktplaats. Ik meld me helemaal suf elke dag om de nepperds te laten verwijderen maar ik ga er mee door omdat ik mij eraan irriteer tijdens mijn zoektochten op marktplaats en ik ook niet wil dat mensen door deze klaplopers genaaid worden.

2 likes

Het is natuurlijk geen liefdadigheid of ā€˜bescherming van de verzamelaars’ dan wel pure marketing :wink:

Zonder het bijhorende instagram postje had ie het niet gedaan hoor.

Klinkt misschien zuur maar ā€˜there’s no free lunch’.

Ik vind het social media beleid van AVW in het algemeen nogal ā€˜weinig stijlvol’, met name het openbaar gooien van discussies en (domme) vragen, samen met alle andere buitensporigheden die daar te zien zijn. Heel erg ā€˜Jerry Springer’ allemaal.

23 likes

Ook waar! Maar blijft een geniale en grappige actie!! En dan vind ik dat er best aandacht mag zijn voor deze ā€œmarketingā€ stunt!!

AVW heeft zijn eigen ā€œstijlā€ die recht voor zijn raap en op het randje is. Dit spreekt met name de jeugd erg aan. Ik vind het met name erg grappig. Ik houd er wel van. Geen dure opsmuk of gladde praatjes. Ik vind de YouTube filmpjes grappig en informatief

2 likes

Marketing, ok.

Maar goed bedacht!:+1:t2:

En t brengt een glimlach op je gezicht, wat wil een mens nog meer op zo’n druilerige zondag?!

4 likes

Opzich opmerkelijk dat iemand die niks met b+p heeft marktplaats afstruint op zoek naar een originele doos.

1 like

Ik vind de IQ loze die achterlijke berichten sturen met neppe meuk en dan de vraag of ie echt is storender. En als je na gaat dat ze tientallen berichten van zulke mafkezen per dag krijgen, kun je niet altijd aardig blijven. Those f***ers need to find out the hard way, is het enige wat helpt :+1:

Als jij met een peugeot 406 coupe met Ferrari 360 modena doe-het-zelf bodykit bij Kroymans aankomt om te vragen of het een echte Ferrari is wordt je ook vierkant uitgelachen en terecht.

2 likes

Kwestie van ken je doelgroep.

p.s.
Zo te zien heeft AVW die €17,50 niet betaald. Zie het onderschrift.

2 likes

Op de insta stories van AVW staan regelmatig echt geniale berichten, sommige mensen zijn echt apart :joy:

2 likes

Even beter kijken :wink:
Een klant van mij heeft het gedaan en stuurde mij een sceenshot die ik reposte met credits.

15 likes

Aah, de naam van je bedrijf viel precies boven de chat :stuck_out_tongue:.

Ik ga gelijk wat oude replica dozen bestellen… leuke bijverdienste.

oudereplicadozen.nl

3 likes

Voelde hem aankomen, heb toch gekeken :joy:

3 likes