Tollet only

Het is kerst, mijn schoonbroer @Fritzer en ik hebben onze Tollets op tafel liggen. Tijd voor wat geks, eens kijken hoe snel dit topic vanwege bijzondere associaties off-topic moet :grin:

Hier een draadje voorrrr Tollet only!

Fijne feestdagen allemaal :smiley:.

14 likes

Ik las toilet only. :anguished:

11 likes

Ik vermoed zomaar dat je niet de enige gaat zijn :sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:.

@GhentWatch kan in ieder geval meedoen in dit topic toch?

3 likes

Ho, ho, ho!!!
:santa:

6 likes

hoopje_poep_emoji_horloge-rbb08d98028864906b5645c28e3eb6224_ilbb6_8byvr_307

6 likes

8 likes

@Jurtz
@anon6060116EV

Jaja, daar gaan we al :grin:.

2 likes

Een venus kolomwiel topic was een veiligere keus geweest :grimacing:

2 likes

Heb er ondertussen 6 denk ik. Trek zsm wel eens wat extra foto’s

2 likes

Hahaha met die wijzers op negen over tien lijkt die drol zo waanzinnig kwaadaardig te kijken, ik HEB het niet meer :joy:

Edit: Ik vind het overigens hele mooie horloges die Tollets. Ik hoop dat er meer geplaatst worden. :slight_smile:

2 likes

Wauw, 6! Ik ben benieuwd :smiley:.

Tegen de verwachtingen in nog niet heel veel respons hier @Pjotr1 :wink:
@GhentWatch: laat je 6 Tollets eens aan het grote publiek zien!

Vandaag een poging tot wat macro shots gedaan. Ik wil een van deze gaan gebruiken als nieuwe profielfoto.
De winnaar van de pol wordt mijn nieuwe profielfoto.

1. Nummer 1
    1. Nummer 2
    1. Nummer 3
    1. Nummer 4
    1. Nummer 5
    1. Nummer 6

0 stemmers

1

2

3

4

5

6

1 like

Prachtig Fritzer, maarre… ben je zeker dat 2 en 5 niet dezelfde foto zijn?

Ik vind op 6 de indices echt spetterend. Jammer dat de gepatineerde en de geblauwde wijzers en de naam er niet op staat dan, maar dat zie je op een profielfoto toch niet echt denk ik. Zou je toch voor eentje met de naam erop gaan dan zeg ik 3. Die vind ik mooier dan 1 en ik vind het net jammer dat de 1 van 17 rubis wegvalt achter de minutenwijzer op 2/5. edit: Haha, ik vind toch vier mooier dan drie zie ik nu!

Mooie foto’s, mooi horloge en leuk dat je iedereen mee laat denken. Goeie bijdrage.

1 like

Moet nog eens wat foto’s trekken van de nieuwste aanwinst; Een zwarte monopusher sector dial Tollet maar die heeft wat extensief onderhoud nodig en de plaqué versie.

(deze heb ik ook nog in plaqué, de foto is van 18K roségoud)

(Double Signed, National Watch Co en vanonder Tollet)

2 likes

Gaaf zeg! Vooral die laatste vind ik bijzonder. Laat ook zeker de sector dial Tollet zien wanneer deze terug is :+1::smiley:.

Wat lees ik hier

Hier mijn Brusselse Tollet wafel/horloge

1 like

Dan lees je in de haast al snel Toilet wastafel horloge

1 like