Tom, van harte met je Rolex

Tom (TJVreeken) heeft een mooie Submariner gewonnen!!!

Van harte kerel

Gewonnen met wat dan?

lol, een rollie van German NATO airbase. (tu)

Veel plezier met de SUB. :smiley:

Groetjes Spoedmeester

een loterij voor een goed doel in Duitsland.

O daar was toch eens een post over? Geweldig dat een forumlid dit heeft gewonnen. Proficiat en snel wat fotos als ie binnen is.

Fantastisch… van harte Tom.

Kijk, dát zijn de prijzen die je moet winnen!! Van harte, Tom!!! (tu)

Recht in de roos, Tom !
Proficiat !!!

Dat was dan echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed doel he :wink: :smiley:

Fantastische prijs. Geweldig! Van harte met deze onverwachte aanwinst. (tu)

Gefeliciteerd Tom (tu)

Eigen foto’s krijgen we vast nog wel te zien :wink:

van harte met deze prachtige aanwinst gr hans

Super!! Ben blij voor je!! (al had ik er geen moeite mee gehad als ik hem gewonnen had :slight_smile: :slight_smile: )

hans cp

Wow, dat is pas een prijs!! Van harte!

Paul
Leeuwarden

Beste forumleden,

Bedankt voor de hartelijke felicitaties. Zelf kan ik het nog nauwelijks geloven. Een Rolex winnen! Ik was al weer helemaal vergeten dat ik een bijdrage had gestort voor l’Esperance Kinderhilfe, voor een kinderdorp. Ik was ook vergeten het mijn vrouw te vertellen. Waarschijnlijk omdat ik toch nooit iets win met dit soort acties.
Mijn vrouw was dus nogal verbaasd toen ze gisterenmiddag werd opgebeld vanuit Duitsland. Ze had aanvankelijk dus geen idee waar het over ging. Maar daar kwam snel verandering in toen ik 's avonds thuis kwam:). Later op de avond werd ik zelf gebeld met de medeling dat ik een Rolex gewonnen had.
Om een lang verhaal kort te maken: mij kan je al blij maken met een goedkope Wostok Amphibia, echt! Maar een Rolex, dat slaat toch echt alles! En dan nog wel een Sub, als ik het goed heb. Niet te geloven, daar kon ik alleen maar van dromen.
Gisteren had ik ook al de gelegenheid om m’n pas gerestaureerde Omega Seamaster op ‘Woendag’ te posten, daar was ik al blij mee. Maar door het winnen van dit prachtige horloge was gisteren voor mij dus “SuperWednesDay” om maar even bij de actualiteit aan te sluiten.
We zullen alle postbodes, koeriers en andere pakketbezorgers die de komende dagen de straat inkomen met spanning volgen! En uiteraard komen er foto’s:). Ik denk dat ik hem l’Espérance ga noemen.

Groeten, Tom Vreeken.

Gefeliciteerd Tom, goed om te horen dat je er zo blij mee bent. Stiekem ben ik uiteraard wel een beetje jaloers, maargoed, had ik maar mee moeten doen (ik helaas nooit op dat forum).

Het is je van harte gegunt!!!

Das een keer wat anders dan een leverworst winnen met een enveloppenactie aan de deur!!!(tu) geweldig!!van harte gefeliciteerd:)

Zo super zeg, best een beetje jaloers!!! Veel plezier ermee, dat gaat zeker lukken!

Beste Tom,

Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst !!!

Het juiste Kado bij de juiste man !!!

Met vriendelijke groet ,

Rob…