Ik ga hier inderdaad ook uit van een quartz want als ze 5atm waterdichtheid op de wijzerplaat vermelden zouden ze zeker ‘‘automatic’’ op de plaat zetten
Ze hebben ook ronde kasten! En het is een Nederlands bedrijf
Waarom zegt iedereen dat de pushers nutteloos zijn? Ze hebben wel degelijk een functie.
Overigens zou ik veel liever voor die HUGO BOSS gaan! Die is echt verdomd mooi. De 100 euro meerprijs zeker waard.
Het is net zo als bij een vrouw de een houd er van de ander niet.
En dat is maar goed ook,en zo is het ook met deze horloges
Weet je Michael, het is hier zoals overal: zoveel mensen, zoveel menigen! En dan is je eigen mening het belangrijkste. Alleen is mijn ervaring wel dat als ik iets koop dat ik gruwelijk vind, ik er niet blij mee ben.
Edit: voor de geïnteresseerd, het is een Miyota Quartz, 46 mm, zie http://www.horloge.nl/tommy-hilfiger-th-jackson-multifunction-th1790684.htm
harb Schreef:
Het is net zo als bij een vrouw de een houd er van
de ander niet.
En dat is maar goed ook,en zo is het ook met deze
horloges
maar vrouwen hebben geen knopjes, althans niet met een functie (uitzetten b.v.).
TW Steel is uiteindelijk een soort van U-boat namaak natuurlijk :+
Ik vind TW Steel ook niks.
Maarre, ieder zijn smaak natuurlijk, niks mis mee
TW STEEL is voor kakkers.
miichaell_- Schreef:
http://i1199.photobucket.com/albums/aa464/Michael_
Arbeid/TH1790684.jpgIs uit de oude collectie maar hij is wel gruwelijk
?Halen of niet? Persoonlijke mening wordt op prijs
gesteld
Als liefhebber van mechanische klokjes (zonder batterij), zou ik em niet halen. Vind het uurwerk ook te klein voor de wijzerplaat. De subdials en de datum staan erg naar 't midden. De rustige kleuren en details als de wiek kan ik wel waarderen.
Bedankt voor alle informatie. Ik heb m toch maar gekocht en ben er blij mee maar zit nu al te denken aan een Hugo.
Potjan3, dat ziet her helemaal niet verkeerd uit!
Au!
miichaell_- Schreef:
Bedankt voor alle informatie. Ik heb m toch maar
gekocht en ben er blij mee maar zit nu al te
denken aan een Hugo.
Hugo Boss? Als je die kant opgaat zou ik ook een “echt” merkhorloge overwegen imho.
Ik zie ze weleens liggen bij Siebel, en kan ze eigenlijk niet bijzonder vinden. Kijk eens naar een Hamilton of Zeno bijvoorbeeld.
Eigenlijk in feite is het een volslagen onzinnige vraag die je stelt.
Als je goed en nuchter nagaat.
Want het is puur een kwestie van smaak.
De één zal het een prachtig ding vinden en de ander zal er niet warm of koud van worden, of vind het zelfs een lelijk ding.
Dus waarom de goedkeuring van anderen zoeken?
Of de rechtvaardiging van je keuze laten afhangen van of er wel vele anderen dit horloge ook mooi vinden.
Kwaliteit, techniek, functies, materialen, het is allemaal ondergeschikt aan je smaak uiteindelijk.
Dus als je’m mooi vindt en je kan 'm je veroorloven, trakteer jezelf dan gewoon op deze klok, en je ben happy
Ja tog!
Ik vind dit model van tommy erg mooi. Verder heb ik schijt aan knopjes die het wel of niet doen, hoe de wijzers eruit zien en wat voor uurwerk in zit.
Als je een groot budget beschikbaar hebt, dan mag je flink kritisch zijn. Ik zelf heb 2 Tommy’s gekocht en deze kostten rond de 150 euro. Voor zo’n bedrag stel ik persoonlijk niet zulke hoge eisen en als bovenstaand horloge ook rond die prijsklasse zou liggen, dan zou ik (nogmaals persoonlijk) het best kopen.
Echter; als dit horloge duurder zou zijn, zeg rond de 400 euro, dan zou ik er veel kritischer naar kijken en wellicht dat ik dan bij een ander merk uit zou komen.
De meningen van anderen mag er wat mij betreft niet toe doen bij het aanschaffen van een horloge, je vindt het mooi of niet mooi. Ik zie ook regelmatig horloges voorbij komen die nooit om mijn pols zullen komen (qua smaak en prijsklasse:))
Valt het nou niemand op dat de wijzerplaat heel schuinlijkt te zitten? Alleen daarom vind ik het al helemaal niks, als dat wat over de bouwkwalitiet zegt dan weet je genoeg!
floris Schreef:
Valt het nou niemand op dat de wijzerplaat heel
schuinlijkt te zitten? Alleen daarom vind ik het
al helemaal niks, als dat wat over de
bouwkwalitiet zegt dan weet je genoeg!
Ik acht de kans klein dat hij scheef ligt. Zelfs de simpelste horloges hebben een rechte wijzerplaat, dus daar zullen ze vast wel op letten
Is het niet gewoon de lichtval?
die is links idd wel anders dan rechts…kan het daar niet door komen?