Tommy Watch

Is uit de oude collectie maar hij is wel gruwelijk ?

Halen of niet? Persoonlijke mening wordt op prijs gesteld

Niet halen. Ziet er uit als een Chrono compleet met de knoppen maar is het niet. Er zit gewoon een multifunction uurwerk in die dag en datum aangeeft. Je kan voor dat geld beter een mooie polo of overhemd kopen daar zijn ze beter in. De pushers werken niet eens.

Pushers doen het niet? Geen chrono?

Heel suf >X (td)

Ik kijk niet naar de functie maar naar het uiterlijk voor een horloge is het niet de hoofdprijs.

Idee is prima, ontwerp ook redelijk origineel en merkverbonden, maar pushers die geen pushers zijn, fake pushers = fake watch, is a big no-no!

Jaa als ik daar een keuze uit zou moeten maken dan zijn er nog goedkopere merken die dat wel hebben bijvoorbeeld Olympic ofzo

Ik kan hem niet vinden op het internet, maar zelf denk ik niet dat de pushers fake zijn. Misschien kan je de maanden, dagen en/of de urenwijzer laten verspringen met die pushers?

of deze blijf je ook in een modemerk

http://www.horloge.info/nieuws/Hugo-Boss-Black-Chrono-s-met-nieuw-Contrast/860

Kijk je vraagt een mening van horlogefreaks. Die krijg je dan ook. Wij vinden dit helemaal niks.
Het feit dat er goedkopere merken zijn die wel een echte chronofunctie hebben zouden je wakker moeten schudden. Je betaald dus veel te veel voor een horloge dat net doet alsof hij een chronograaf is. Spaar dan gewoon door voor een echt merk. Maar goed dat is de mening die je van ons allemaal krijgt. Als jij het mooi vind moet je het kopen maar een horlogeliefhebber zal het hier niet koud of warm van krijgen.

Bosnialove Schreef:

Ik kan hem niet vinden op het internet, maar zelf
denk ik niet dat de pushers fake zijn. Misschien
kan je de maanden, dagen en/of de urenwijzer laten
verspringen met die pushers?

Dit uurwerk zit erin. http://alpha-watch.com/details.php?myid=119

Ook ik ben een horloge liefhebber maar heb dit horloge aangeschaft puur op het uiterlijk. Ik vond hem heel mooi, nog steeds trouwens! Met de pushers kan je inderdaad de maand en de dag verzetten.

dreski Schreef:

Dit uurwerk zit erin.
http://alpha-watch.com/details.php?myid=119

Waarschijnlijk een Seagull ST6:

Nooit een modemerk horloge halen, je betaald altijd teveel voor te weinig.

rene84 Schreef:

Nooit een modemerk horloge halen, je betaald
altijd teveel voor te weinig.

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Dat je te veel betaald is waar maar dat is bij een high end model nog veel erger.
Guess heeft bijvoorbeeld een swiss made lijn die best mooie klokken maakt.

Om te beginnen: welkom op dit leuke en leerzame forum! :)-D
Over het horloge:Ik vind dat de drie registers te klein zijn t.o.v. de relatief grote wijzerplaat. Nou kan ik daar nog enigszins doorheen kijken, maar de wijzers zijn echt veel te kort. Ze hoeven de registers niet perse aan te raken, maar ik vind de wijzers zoals ze nu zijn een beetje “net niet”. Is het uurwerk überhaupt wel mechanisch of is het misschien gewoon een quartz?
Het ontwerp is overall best wel leuk, maar niet echt origineel. Zoals eerder gezegd, kan je voor hetzelfde geld meer waar voor je geld krijgen.
Zoals eerder gezegd kijken liefhebbers, waaronder ik, vaak toch anders naar dit soort horloges, maar je moet natuurlijk gewoon je eigen keuze maken.

Is een TW Steel chronograaf niet een stuk leuker dan?
Ik heb er zelf weinig mee, maar dan is het in ieder geval wel een echte chronograaf.

JTrapman Schreef:

Is een TW Steel chronograaf niet een stuk leuker
dan?
Ik heb er zelf weinig mee, maar dan is het in
ieder geval wel een echte chronograaf.

Ik vind TW steel drie keer niks. Het is echt omdat iedereen het nu draagt. Die hele zwarte is opzich wel leuk maar die vierkante kasten etc helemaal niks.

En een leuke Seiko Chrono?
Zijn niet zo duur, maar wel van prima kwaliteit.

Overigens, als je zelf het Hilfiger horloge erg mooi vindt, en het maakt je niet uit dat de pushers een beetje nutteloos zijn, dan moet je je uiteraard niet tegen laten houden :wink:

De vermelding van de waterdichtheid van 5atm op de wijzerplaat doet mij al afhaken.