Tonnieb

Vandeweek een Crafter Blue Cb02 overgenomen van @Tonnieb , soepele communicatie, snelle deal en snelle verzending. Aanrader!

2 likes

Gisteren van harte ontvangen door Tonnieb: plezierige overdracht van de Seiko Pogue. Leuk om zo’n liefhebber te ontmoeten! @Tonnieb: tot de volgende keer!

1 like

Turtle gekocht voor een vriend van me. Horloge was bombproof en heel zorgvuldig verpakt (was geen box bij horloge).

Horloge is in betere staat dan aangegeven. Kortom, zeker een aanrader, zou er id toekomst zo weer zaken mee doen.

Thx @Tonnieb

1 like

Vandaag van @tonnieb (Ton) een mooie Samurai mogen ontvangen. Horloge zoals omschreven en bomproof verpakt! Ton bedankt en graag tot de volgende keer.

Gr Bram

1 like

Ik kan @Tonnieb van harte aanbevelen! Deal vlot gemaakt, prettige communicatie en snel verzonden.

En last bug not least, een prachtige klok!
:+1:

1 like

Strapcode band over genomen van Ton, @Tonnieb. Snelle deal, snel verzonden en de band was zoals omschreven. :+1:t2::+1:t2:

Prima zaken doen met Ton

1 like

Leuke en zeer mooie Seiko duiker van @Tonnieb over mogen nemen voor een scherpe prijs. Pakketje was heel zorgvuldig en goed verpakt. Communicatie verliep ook vlekkeloos!

Al met al: 10/10!

1 like

Vandaag mijn nieuwe aanwinst via @Tonnieb mogen ontvangen, bedankt voor de mooie deal en snelle service!

Alles was precies zoals geadverteerd en in uitstekende staat!

1 like

Vandaag een nieuwe aanwinst opgehaald bij @Tonnieb.
Vriendelijke man en prima vlotte communicatie en dito deal.

1 like

Vandaag een horloge van @Tonnieb overgenomen.
Prettig contact en een leuke deal kunnen sluiten.

Het horloge was bombproof verzonden. Dikke aanrader :+1:t3:

1 like

Horloge gekocht van @Tonnieb, zeer indrukwekkend verpakt, klok zoals beschreven, blij mee.

1 like

Mooie Astron van Ton overgenomen. Prettige snelle deal en een fijn contact. Echt een aanrader! Bedankt Ton.

2 likes

Ton heeft mij voorzien van een pracht PADI, super content mee, net als met het prettige contact met Ton. Aanrader :ok_hand:

1 like

Vandaag van Ton een SPB299 ontvangen. Niks op aan te merken!

1 like

Ik heb van Ton z’n SRPL11 overgenomen, snel verzonden en top verpakt :+1:t2:

Graag tot de volgende!

Bedankt @Tonnieb

1 like