Tony Soprano and his golden Rolex Day-Date | Screenshot Heaven

Een prequel. Niet helemaal wat je bedoelde, maar wel interessant (vind ik).

Wel heel apart dat jullie scenes doorspoelen, trouwens. Maar goed, zal aan mij liggen :yum:

2 likes

Eens.

Dat is blasphemy Erik, maar The Wire is ook geweldig. Ik ben er een fan van.

Betreft de DD’s, Clay Morrow (de eigenaar van Teller-Morrow Vroom-vroom) draagt ook een 18238.

6 likes

Hoe vaak heb je the wire gezien? De verscheidenheid aan thema’s die aan the wire aan bod komen maken het voor mij nog net wat anders, niet perse beter.

Claye Morrow en kornuiten dat zijn toch series van een ander kaliber :smile: wel vermakelijk hoor

Dat is een soort GTST op brommers

2 likes

3x en helemaal eens.

:joy: dubbel eens, maar het kijkt zo makkelijk weg.

4 likes

Ik heb de serie denk ik ook al een keertje of 6 a 7 gezien

2 likes

Sopranos is een absolute topserie, misschien wel de beste serie die ik heb gezien.
Maar 1x kijken is genoeg…

2x

Hoe kun je een serie vaker dan eens kijken? Je weet toch al wat er gebeuren gaat dan? Of zie je elke keer weer wat nieuws?

:point_up_2: Dit

Maar ook als een verhaal gewoon erg goed is. Heerlijk om af en toe terug te kijken.

Ik heb laatst Breaking Bad voor de 4e keer gekeken. En gek genoeg leek het wel beter dan de 3 keer ervoor.

2 likes

BB vond ik ook erg tof. Ik vind elke keer weer een nieuwe serie om te kijken, helemaal geen tijd voor herhalingen :see_no_evil: Nu bezig met Dexter, zal hier niet erg populair zijn maar vind het een leuke serie.

Die vond ik wel erg goed :slight_smile:
Al vond ik die minder worden naar het eind toe. Zelfde vond ik met Sons Of Anarchy. SOA werd zelfs soms behoorlijk cringy.
Waar als BB alleen maar beter werd per seizoen.

Sta op het punt de Sopranos ook voor de derde keer te gaan bekijken. Net als Breaking Bad inderdaad.
Sommige stukken kan je steeds meer waarderen per keer dat je het bekijkt en andere details ziet.

Maar die aflevering van BB over de besmetting door de vlieg… zal wellicht een goede weerspiegeling zijn van zijn obsessie maar die slome aflevering gaat echt nooit wennen :expressionless:

2 likes

:smiley::+1:

Ik vind het een van de beste uit de serie. Op alle fronten eigenlijk. Acteerrwerk, screenplay, script, directing, FX, pacing, humor etc. Erg goed uitgewerkt. En knap gedaan, aangezien het een ‘Bottle episode’ is.(Budget zo klein mogelijk houden) :smiley:

2 likes

Goed punt.
Breaking Bad had voor mij nog een pluspuntje: Walter White maakte deels dezelfde keuzes als iemand die mij heel lang geleden nog les gegeven heeft. De serie scheen dus een wat ander daglicht op de leraar in kwestie - heeft me beter doen begrijpen hoe hij in dat web verstrikt is geraakt, en mij dus verrijkt met de wetenschap dat iemand die terecht vast zit nog niet per se een slecht mens hoeft te zijn.

Ik weet niet of anderen dit ook uit de serie in kwestie gehaald hebben, maar zelf ben ik er wel blij mee dat ik een “crimineel” niet meer zo zwart/wit zie als ik vroeger deed.

Yes ik :nerd_face:

1 like