Tony Soprano and his golden Rolex Day-Date | Screenshot Heaven

Elke herfst / winter als het steeds eerder donker wordt en steeds frisser buiten is het w.m.b. tijd voor rode wijn (i.t.t. bier in de zomer) en fijne series. Eén van de meest fijne series ever is w.m.b. The Sopranos. Deze laatste serie heb ik al vele malen gekeken (overigens spoelde ik na de eerste keer alles gekeken te hebben de meeste scenes bij de psychiater door, heiligschennis voor sommigen maar zorgt wel voor een snellere doorlooptijd :)) Anyhoe. Vorig jaar of jaar ervoor de hele serie er weer eens doorheen geragt en toen ben ik op goede / mooie shots van Tony’s horloge gaan letten (ik had toen net de horlogeviruskoorts). Hier een rijtje screenshots dat ik toen nam:

Verwijderd door de kuisheidscommissie

[Kon geen beter topic-area vinden dan deze btw.]

11 likes

Yes.

Heeft er ook iemand zeven keer de volledige serie gekeken? :sunglasses:

In maart opnieuw!

6 likes

Zoiets denk ik wel ja…

2 likes

3 keer… :roll_eyes:

1 like

Drie keer me2. Beste serie die er is en ik kan het weten want heb er veel gezien. Zijn horloge is dan weer niet heel geweldig maar hey, tzij hem vergeven. Jammer dat ie r.i.p. is. Had na het multi-interpretale einde nog graag een bioscoopfilm gezien. Het blijft nu speculeren wat het einde van de serie betekent…

1 like

Op dit moment bezig met m’n tweede run :smiley:

-Spoilers- Tony word aan het einde geliquideerd en we zien zijn pov. Dood, zwart dus. (Maar de bedoeling van Chase was om het in het midden te laten en de kijker zijn eigen conclusie te trekken. Er is dus geen definitief antwoord en die zal er ook nooit komen). -Spoilers-
Maar dat is dus wat ik eruit haal.

Nah…slechts 2 keer. :sunglasses:

2 likes

Ik zit op 4

2 likes

Yup…dat was idd de bedoeling.

1 like

Nog nooit gezien.

Wel alle Strar Trek films en series die ooit gemaakt zijn. Herhaaldelijk.

Al probeer ik te vergeten wat J J Abrams er van bakt. :face_vomiting:

2 likes

:thinking::face_with_raised_eyebrow::neutral_face::expressionless:.

Hoog tijd dan FatC !

Ik heb moeite om interesse te hebben in die serie.

Het mooie aan de karakterontwikkeling in Breaking Bad was dat een totaal normale meneer door omstandigheden een bepaalde weg inslaat. Dat het moreel allemaal erg lullig wordt is dan ook duidelijk door die hele serie heen. Dat het om een zeer bedreven chemicus gaat is een bonus.

De Sopranos gaat over een zwik idiote carrière criminelen die in een moreel vacuüm leven om dan op een bank te gaan zitten zeiken over hoe moeilijk de jeugd was. Geen lieden die iets hebben waar ik iets van bewondering voor kan hebben, of medeleven. Wat mij betreft zijn de personages in dit soort series zacht in het bolletje en is inslapen een goede optie.

Corrigeer me als ik dat fout zie, hij heeft een 9.2 rating op IMDB, dus als ik hier iets mis geef ik het graag een kans.

2 likes

Ik kan een lang verhaal ophangen over waarom voor mij The Sopranos een heerlijke serie is…en op veel verschillende vlakken. Er zit sowieso veel humor in. Maar geef het maar gewoon eens een kans…zie of het ook iets voor jou is.

:+1:

1 like

Dat zie je fout.

Kijk seizoen 1 , geef het een kans.
Fuggedaboutit

2 likes

Als ik dit ga downloaden, ben je de eerste die het hoort. :grinning:

Ik kan bodyguard en killing eve van de BBC aanbevelen.

1 like

Een top serie, de gouden day-date past er ook goed bij. Erg mooi om die screenshots zo terug te zien.

1 like

zo herkenbaar. Dit is bij mij ook bijna een jaarlijks winterfenomeen. En ik spoel ook de scenes met de psychiater door :slight_smile:

Ik had ook altijd de hoop dat het open einde een opening zou laten voor een film. Wat een topper zou dat geweest zijn…

1 like

Mensen die deze serie goed vinden kan ik The Wire aanbevelen. Allebei fantastisch.

4 likes

Stiekem misschien nog wel net een beetje beter…

2 likes

Dat zegt niet al te veel, die ratings op IMDb.