Je vrouw moet in de keuken blijven, mooi setje!
Voor de duidelijkheid, ze keurt niets af het was een oprechte vraag? En toen ontstond bij mij de twijfelđ© Ik vind ze beide top en ze dragen zeker anders.
AiâŠdoet mijn pijn hebben gedaan.
Ik zou de GMT zeker weg doen. Explorer 1 of een mooie AT in de plaats.
VrouwenâŠ
Explorer , at, iwc ingenieur vintage etc zijn niet mijn cup of tea.
Oh, er bestaan gelukkig aantoonbare verschillen tussen mannen en vrouwen. Ik begrijp het verschil tussen gelijkheid, gelijkwaardigheid en gelijkberechtigdheid ook nog, voor de goede orde.
Maar inderdaad, de vermeende WAF is zoân voorbeeld van seksisme wat dan weer op lauwe, oudbakken en ongefundeerde stereotyperingen berust.
Ja.
Toen mijn vrouw mij trouwde, zag ze dat ik heel grote zelfbouw luidsprekers had. Ze zei, dat zij aan mijn leven wilde toevoegen, niet afnemen (aan mijn leven en plezier). Omdat ik verder wilde naar Home Theatre zijn die heel grote kasten inmiddels naar medium gewisseld, maar dan wel uitgebreid met een center, achterspeakers en een subâŠ
Aan hifi heb ik heel wat meer uitgegeven in mijn leven, dan aan horloges, ook vanwege veroudering van het spul, defect gaan en er praktisch niks voor terugkrijgen bij verkoop. Wilde ik geld verdienen aan mijn hobby, had ik gelijk beter Rolexen kunnen kopen, maar ik wil ook plezier beleven aan mijn hobby en ik zou geen plezier hebben aan enkele uitermate dure horloges die ik zelf niet eens mooi vind.
Je kan gerust nog een Rolex bijkopen. Ze zal het nooit merken (wel eentje apart bewaren )
Nee hoor, lekker van genieten.
Ben zelf altijd blij dat vrouwlief alles op elkaar vind lijken.
âHeb je nu weer een nieuwe??â
âNee, dat is die ene die jij ook wel leuk vind.â
âOh ja, ik houd ze ook niet uit elkaar.â
âIs niet erg, iedereen zijn ding.â
Wat vinden jullie van mijn nieuwe lingerie met kanten biesjes?
mwah, je lijkt hier dikker in.
Koop onderstaande Hublot voor 17000 euro. Je vrouw zal onmiddellijk stoppen met zeuren dat die twee Rolexen op elkaar lijken.
Beide twee legendes. Beide en andere historie. Twee totaal verschillende horloges als je het mij vraagt lekker houden en nooit meer weg doen!
Je vrouw heeft gelijk.
Het verschil tussen deze twee smileyâs is stukken groter:
Effe serieus, als horlogeliefhebber zie en weet ik wel wat de verschillen zijn. Maar voor ieder normaal mens zijn dit identieke horloges.
Ik ga eens overwegen om de 116710ln te flipperen voor 116710blnr. De 16600 blijft en ik wil graag een 6 cijfer Rolex met keramische bezel. Wellicht de zwart/blauwe meer onderscheid.
We zullen zien.
Hoe bevalt de 16600 t.o.v. de SD4K?
Ik vind de 16600 top! Deze blijft. Perfecte verhouding, comfortabel. Mijn inziens een all-rounder. Geen moment spijt gehad dat ik de 116600 weg heb gedaan.
Waar ik wel nog steeds over twijfelt is de deepsea. Die vond ik echt tof! Maar eerlijk gewoon te dik en topzwaar voor mij.
De tweede Rolex naast de 16600 is nog beetje een zoektocht. Moet buss.wise gedragen kunnen worden maar wil geen echte dress