Herkenbaar! Voor mijn vriendin zien alle horloges er ongeveer hetzelfde uit. Als ik haar een SKX007 en een Sub zou laten zien zou ze deze opmerking nog maken
Yup, als het nu nog eens de GMT Master met rode GMT wijzer en pepsi-bezel was, prima, maar zo in het zwart met datum-pukkel vind ik 'm niet veel toevoegen aan de veel aardiger SeaDweller.
Dus GMT Master gewoon weg, en dan net wat @cliogek zegt: Die Oyster Perpetual No date er voor in de plaats. Of anders een van deze twee:
Ik snap haar wel; voor een vrouw zijn n jetta en n passat, of n V60 en V70 ook dezelfde auto net zo goed als voor jou die 6 paar zwarte pumps ook hetzelfde zijn. Als liefhebber zie je echter duidelijk de verschillen en weet je ze te waarderen.
Ik vind 't in ieder geval 2 heel verschillende horloges die je beide n heel ander gevoel geven als je ze om hebt!
Het seksisme waarmee hier de mening van de dame in kwestie wordt afgedaan is tenenkrommend. Dat nota bene @Logie hier juist politiek correct reageert deed mij bijna van m’n stoel lazeren.
Feit is dat het beide horloges zijn van de rolex met een zwarte bezel, dezelfde bollekes, driehoekskes en streepjes, en een zelfde type stalen band. Dat jouw partner dat terecht opmerkt is geenszins een gebrek aan inzicht harerzijds, een ontwikkelingsstoornis of een sekse-vraagstuk.
Overigens heb ik zeer, maar dan ook zeer gedecideerde meningen over de juiste zwarte pump terwijl mijn partner (een vrouw, voor de goede orde) zeer gedecideerde meningen over zowel horloges als auto’s heeft.
Het constateren van verschillen tussen man en vrouw is niet persé seksistisch. Of het nu mijn audio-hobby is, of horloges, of dat het gaat over make up, mode, of tassen, er zijn gelukkig verschillen tussen mannen en vrouwen. In de HIFI wereld bestaat de term WAF echt niet voor niets
In hifi ben ik gezwicht. Van linn akurate set met sonus Faber gekoppeld met nordost bekabeling naar beosound moment met beolab18 gekoppeld via WiFi! Nu hou ik stand😜
ligt niet aan jou hoor… zo zijn vrouwen gewoon… zou ik trouwens eerder van een kerel verwachten… als je vrouw aan jou vraagt wat je van dr nieuwe broek vind, zeg je waarschijnlijk heb je die nieuw dan??