Toolwatches in hun habitat

Ken je dat? Van die toolwatches die na 10 jaar dragen onder een overhemd nog zo goed als nieuw lijken? Daar zijn ze niet voor gemaakt.
Laat zien dat je niet bang bent voor krassen en butsen en show hier je toolwatch in z’n natuurlijke leefomgeving :hammer_and_wrench: :national_park::volcano:
Ik trap af met mijn favoriete toolwatches.

51 likes

Vet topic, helemaal mijn stijl! Helaas heb ik geen foto van mijn seamaster na 10 jaar dagelijks dragen zonder zeuren. Nu weg voor een service. Het mooiste wat er is, een echt goed horloge en die dan ook echt gebruiken.

Ik ben deze week begonnen met het dragen van een horloge op het werk, dit was de eerste dag:

12 likes

Heerlijk, zo horen ze eruit te zien.

Daar ben ik wel benieuwd naar.

Kom er maar in @Eddie !

Hier enkele van de mijne. Ik ben veel in de tuin te vinden, en werk in de metaalsector. Aan dresswatches heb ik dus niet veel :sweat_smile:

25 likes

Nice! Lekker afraggen die zooi :ok_hand:t3: Mooie CWC.

2 likes

Nice! Droeg je je seamaster ook naar het werk?

Hier 2 van mijn trouwe makkers op één foto.
Ik ben op dit moment aan het werk, dus m’n k swiss moet nog even wachten.
En m’n airking is op dit moment bij de mecanicien,dus die mag nog wat langer wachten.

14 likes

24 likes

Mooie fotos van de Vostoks!

Wat voor band zit daarop?

1 like

Lekker geleefd is ie :ok_hand:t3:

@anon53002072EV Dat ik jou was vergeten te taggen :see_no_evil:

Thanks!

Die ene is een Zuludiver van Vostok zelf. De andere is een cheap ass canvas van Aliexpress.
Het mag allemaal niet teveel kosten hè op een Vostok :laughing:

2 likes

De mijne is zo voor de hand liggend dat tie je ontgaat als het erover gaat.

Beste toolwatch ever, serieus …

Deze was ook wel ff leuk, mooi in thema met de machine. Het gemis aan comfort van de Breitling won het na 1 dag alweer… Dus uiteindelijk alleen ff leuk voor de foto.

28 likes

Schitterend, die vostok met die aanstormende trein.

1 like

Fotograferen kan jij ook! :+1:
Hebben jullie ook een fotoclub bij de machinisten? :grin:

1 like

Wacht maar tot de Armaniet eronder ziet verdwijnen :joy:

1 like

Dikke klok en gaaf op die rubberen band :muscle:

1 like

Thanks!
Er zijn er aardig wat die er een hele treinen hobby naast hebben en die ook hele dagen naast het spoor staan om foto’s te maken. Mij niet gezien, ik vind het een mooie job en vermaak me prima maar zodra ik in de auto stap ben ik die trein alweer vergeten.

2 likes

Ziet er toch erg strak uit!

Het grappige van de Vostok is, dat ik een bandje erop heb dat ruim duurder is dan het horloge zelf. :rofl:

1 like

Haha nice. Dat zou bij mij een duur bandje worden. Ik heb inmiddels meer dan 2 meier in deze Vostok zitten :scream:

1 like

Sowieso erg mooie plaatjes zeg!!!

1 like