toom123

Vandaag de Tudor BBB overgenomen van Tomas, horloge zoals omschreven dus het was een snelle eerlijke deal.

Ondertussen lekker gebabbeld over de hobby dus een aanrader en zou zo weer een aankoop doen bij @toom123

Bedankt voor de deal :ok_hand:t2:

1 like

ABP rubber van @toom123 overgenomen. Ik had hem binnen nog voor ik betaald had. Uitstekend zaken doen!

5 sterren!

1 like

Gister een leuke deal met Tomas gemaakt, alles keurig conform afspraak en snel geregeld. Aanrader! :+1:

1 like

Gisteren ben ik gastvrij bij Tomas ontvangen en onder het genot van een goed glas wijn en de nodige horloge klets zijn prachtige Oris 65 overgenomen. Superfijn zaken doen zo en dat ook nog vlakbij huis. Aanrader!

1 like

Vandaag m’n BB58 verkocht aan Thomas. Prettige communicatie en snelle reacties. Leuk contact en vlotte afhandeling. Aanrader!

1 like

Van de week gereageerd op een zoekertje van @toom123,snel bericht terug en de deal was zo reregeld,hele snelle afhandeling!

Dat je maar heel veel banden ermee mag wisselen :facepunch:

1 like

Zeer aangename deal gedaan met @toom123.

Leuk contact, realistisch bod en komt beloftes na.

Geniet van jouw Speedmaster!

1 like

Gisteren de Tudor BB58 van @toom123 gekocht. Was een hele goede ervaring.
Het horloge was zoals omschreven. Prettige communicatie, snel een afspraak kunnen maken en nog gezellig een biertje gedronken samen, top deal.