Toon je goedkoopste nieuw gekochte horloge..

Alle Casio’s zijn gewoon ontzettend leuk en origineel voor weinig geld. Een van mijn top favoriete budget merken.

1 like

Eerlijk is eerlijk, ook al is het 100% jatwerk qua model, het ziet er goed uit voor zo weinig geld.

Op leer staat ie heel mooi naar mijn bescheiden mening maar dat staal vind ik niet om aan te zien :see_no_evil::joy:

1 like

Oké E 10,00 op de mat Alie !
Goedkoop genoeg?
En nog een prachtig horloge ook.

4 likes

Flinke kast mooi ding ziet er in iedergeval duurder uit

1 like

Pulsar voor ruim onder de €100, ik weet niet meer precies hoeveel. Leuk ding, ik heb er nog steeds plezier van

8 likes

Ik verwachte heel veel moon swatches hier :sunglasses:

.

16 likes

17 likes

Wat kosten deze

1 like

20mm is altijd top. Keuze genoeg iig.

1 like

Bijzonder leuk, stijlvol en goed horloge. Brengt me terug naar m’n lagere school tijd. Er zijn nog een aantal modellen die ik leuk vind.
Bijzonder populair bij de jeugd, ik zie m’n studenten er regelmatig mee lopen. :ok_hand:

12 likes

Standaard €190, maar regelmatig met goede korting op te pikken. Ik heb er €145 voor betaald

Heb de box nog, papers kan ik niet terugvinden :rofl:. Ik meen onder de 30 euro en heb er best lol van, van tijd tot tijd.

8 likes

Nice mooi ook met die kleurennop de bezel

1 like

7 likes

Mooi! Wat voor horloge is dat?

Volgens mij heet het Merkur , een goedkoop Chinees merkje. De kleur van de dial leek me wel geinig om tijdelijk te proberen

3 likes

De Casio W-219H-1AV :grinning_face_with_smiling_eyes: minder dan €30,- voor betaald. Binnenkort geef ik em weg aan m’n neefje van 8, die vind hem ook leuk :ok_hand:t2:

5 likes

Voor deze ‘Bill Gates’ betaalde ik €9,95

15 likes

Ook een paar van de bovenstaande casios.

F91w of a168

Ik denk dat ze de Falun Gong-leden en Oeigoeren in de werkkampen niet zoveel betalen.

Mijn goedkoopste nieuw gekochte horloge is een Casio CA-53W (plaatje van internet omdat ik momenteel niet thuis ben).

Voor mijn neefje heb ik ooit ook nog een F-91w gekocht.

7 likes