Toon je goedkoopste nieuw gekochte horloge..

Even als tegenhanger van de allemaal luxe mooie horloges hier.

Maar wat is je aller goedkoopste nieuw gekochte horloge die je kocht?

Voor mij is dat (van Ali uiteraard) de onderstaande.

Gewoon ooit eens als grapje gekocht met als doel, hoe goedkoop kan je een horloge kopen.

Dus gezocht op Ali, gesorteerd op prijs en de eerste aangeklikt.

Jawel. 1,32 euro, en dat was inclusief de verzendkosten.

Is het wat? Nou ja, luxe is het niet. De gelijkloop kan beter. Voor geen meter waterdicht. Maar de batterij houd het al 4 jaar vol, en hij heeft alle basisfuncties.

Ik draag hem eigenlijk nooit. Het was ook gewoon een grapje. Maar hoe kunnen ze het voor dit geld maken?

5 likes

Niet.
En verzenden ook niet.

11 likes

Denk dat het mijn Sanda is. Ook van mijn Chinese oom Ali. Gekocht voor €15 en ben er eigenlijk super tevreden mee. Voelt zwaar en stevig aan. Zojuist nog een besteld voor m’n vrouw. Band wel meteen verwisseld:

17 likes

Minder dan €2,- inclusief verzenden en heeft de gehele verbouwing overleefd.

9 likes

En toch ligt het horloge voor dit geld hier al 4 jaar. Dus op de 1 of andere manier kan het toch.

Die is serieus mooi! Is ‘ie wel van staal? Ook mooie maat, niet zo groot als de seiko tank bijv.

Ja staal idd. Maat is 28 x 35 ongeveer. Volgens mij idd gelijk aan een Cartier tank. Nu omgeslingerd omdat we gaan gourmetten bij m’n schoonouders haha:

4 likes

Zeer zeker niet.

Het verdienmodel zit in de rest van de rotzooi die je tegelijkertijd besteld.

In de reclame die je er hier nu voor maakt.

In de middenstanders hier die op deze manier kapot gemaakt worden zodat steeds meer mensen straks aangewezen zijn op dergelijke troepschuivers.

Die gasten maken lachend jaren verlies om mensen afhankelijk te maken van al die goedkope shit.
Hun tijd komt daarna wel.

14 likes

Voor het geld echt een leuk ding

25 likes

Gaaf de klus Tudor GT :star_struck: :heart_eyes:

1 like

Dat is dan toch de addiesdive, tientje of 7 á 8 dacht ik. Voor dat geld prima. Ik heet Addy dus dacht dat is wel leuk. Horloge valt me in ieder geval niet tegen.

13 likes

Wat is de bandaanzet? Zit er goed uit op staal.:slightly_smiling_face:

Deze G-Shock

10 likes

Deze Casio MRW-200H. Wel gekocht bij een NL Casio AD. Met draaibare timing bezel, 3 tientjes :grin::+1: Loopt vrijwel spot on met een Citizen quartz aan boord.

MRW-200H Blue

11 likes

6 likes

Dat moet toch wel deze zijn:

Net geen 5 tientjes

5 likes

24 likes

20mm. Ja was een probeersel haha. Had deze nog liggen in 20mm.

€60 voor een origineel ontwerp duiker met in-house kaliber automaat met 10 jaar service interval en gegarandeerd minimaal 200m waterdicht.

24 likes

Leuk origineel ontworpen horloge, ik heb de witte uitvoering.

1 like