Een casio van een paar tientjes Eur 40 geloof ik, waardeloos ding want je kan de tijd niet aflezen in 99% van de gevallen tenzij je de verlichting gebruikt of je arm in een bepaalde hoek richting het licht houdt. Nu in gebruik als buro wekker.
Casio f105w , nieuw gekocht bij 14 euro bij een bekende kleding webshop toen ik wat overhemden nodig had. perfecte beater…
Deze had mijn zoon (toen 8) ‘afgepakt’ en een jaar of 2-3 dagelijks gedragen. Z’n Waterloo vond ie tegen een tafelpunt (glas kapot) maar uiteindelijk verloren/vergeten op het voetbalveld.
Dat moet dan wel deze zijn. En meteen de Wat dragen we vandaag. Een maand oud. €68,-.
De groene POW met Alpenlandschap op de dial heb ik overigens ook besteld. Veur ‘t goeie doel
Klein, plat, hyperbetrouwbare tijd (loopt al een maand quasi gelijk met m’n radio controlled citizen), zoals al m’n Miyota’s doen.
Hmm, mijn eerste horloge kreeg ik rond 1980. Dat was een digitale Casio, dat lang geleden al verdwenen is en waarvan ik ook geen foto heb. Zal een tientje of twee, drie (guldens; Google maar even wat dat is, gen-Zers ) Sindsdien heb ik ook nog een Lorus duikertje gehad van (dacht ik) zo’n 6 tientjes. Ook dit heb ik niet meer. Maar het goedkoopste horloge dat ik nieuw gekocht heb én nog steeds heb, is deze Swatch, die ik jaren geleden bij de Bijenkorf kocht voor zo’n 7 tientjes.
Oe, gaaf die groene stenen wijzerplaat
Dat Titanium hadden ze voor mij beter van de plaat afgelaten, maar dat is een opmerkelijk aantrekkelijke Seiko. Zo zag ik ze nog niet eerder en doorgaans hoeven al die subdials voor mij niet.
Met u eens, het is triest. Een kinderhand is gauw gevuld met een product van Ali Cyaankali.
Dat komt bij dat ik nog nooit iemand met diezelfde Seiko heb gezien. Noch in het echt, noch op fora.
Hij is vreemd. Ergens erg mooi, maar tegelijkertijd heel erg lelijk.
Na een akkefietje op de tennisbaan met een automaat deze G-Shock met tienduuzend functies waarvan (overdag) nul fatsoenlijk afleesbaar in huis gehaald
Had je mischien beter een Garmin kunnen kopen
Geen idee wat ik ervoor betaald heb. 30-40 euro?
Was een leuke test of ik een Tank achtig horloge kon hebben. Test geslaagd.
Had gekund. Maar ben prima in staat om de metrics die dit horloge bijhoudt zelf bij te houden. En voordeel van een G-Shock: het is meer cult dan welk sporthorloge dan ook en daardoor ook buiten het sporten nog enigszins draagbaar
Dit is een serieus mooi horloge!
Thanx, ik heb hem in de familie doorgegeven. Het zwarte croc leren bandje doet hem veel goed. Zou ik er altijd bij bestellen.
Ik wacht nog altijd op die ene liefhebber die hier een rolex, PF of AP plaatst en zegt dat dit de goedkoopste is
En toch mis ik die Marlin op de wijzerplaat, verder een dijk van een horloge !