Dank je man!
Ik heb gehoord dat er ook een paar leuke jaren of in ieder geval maanden tussen zitten ![]()
Dank je man!
Ik heb gehoord dat er ook een paar leuke jaren of in ieder geval maanden tussen zitten ![]()
Je gaat je nachtrust ook meer waarderen ![]()
Deze kanjer mee gehad op reis.
Wat wil een mens nog meer? twee tijdzones tracken, stopwatch voor de rondjes sporten.
Lekker zorgeloos mee de oceaan in ![]()
O.k., bij mij is het niet één hobbykiller. Maar een trio. Het grote drietal van mijn favoriete merk.

Ik zeg niet dat ik helemaal nóóit meer een horloge ga kopen. Maar dit kan, voor mij, niet meer worden overtroffen. Ik ben een gelukkig man.
![]()
Dat heb ik ook gehoord… ![]()
Mooi man, van harte!
Flipperrietes ![]()
![]()
In elk geval geen flippernietes
Is gewoon leuk man, je gaat je i.i.g. nooit meer vervelen.
Mijn hobbykillers blijken juist de goedkope horloges te zijn. Ik heb het afgelopen jaar twee quartzen gekocht die op licht werken. Dat voelt helemaal geweldig. Nooit een nieuwe batterij. Als ze stuk gaan, gaan ze stuk. Het voelt soms als een verlossing van de stukken van tienduizenden euro’s.
Het zijn best leuke horloges. De citizen is eenvoudig en robuust. De casio heeft dansende wijzers, met twee tijden, stopwatch, radiosync en titanium. Voor geld waarvoor ik nooit een grand seiko kan kopen.
Ik heb de kostbare nog steeds, maar deze twee zijn de twee die ik nu draag merk ik.
Hobbykiller is een groot woord, meer ‘pas op de plaats’?
Bij lange na niet de allerduurste, maar ik denk dat deze in ieder geval wel het eind van m’n Seikotijdperk markeren. En de stop op de Squale-gekte. Nu wel op naar de Doxa’s verder…?
Bij mij zijn het vaak de “simpele” goedkopere horloges waarmee ik het meest pols plezier beleef en de kluis voor hele periodes niet meer open.
Op dit moment is het deze
Maar hobby killer nee.
Want…ineens ben ik ze dan zat en snak naar serieus spul…
Kan dan weer echt genieten van de afwerking, de bouw, kwaliteit enz enz.
Dan verdwijnt deze tijdelijke hobbykiller het blauwe in tot ik weer gewend ben aan het serieuze spul en tegen een snoepje aan loop en de cyclus opnieuw begint.
Nou. Fijn dat je verlossing hebt gevonden voor dit grote probleem. Een waar paasverhaal ![]()
Nice! Ook wel eens leuk m niet in een blauwe kleur te zien.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Hier een van 2 en verwacht in juni de tweede. Je krijgt er inderdaad heel veel voor terug: keuzestress, heel veel poep en ongevraagde adviezen. Het verschilt niet zoveel van HF soms ![]()
Man man man. Wat duurt het lang bij de vrienden van Crepas. De blauwe variant schijnt nog steeds een keer naar mij toe te komen ![]()