Na een behoorlijk aantal horloges “versleten” te hebben ben ik volgens mij gestuit op m’n hobbykiller. Een paar maand geleden was dit mijn laatste aanwinst. Na ‘m een hele tijd onafgebroken te hebben gedragen, wisselde ik weer eens binnen de collectie, maar ik merkte al snel dat ik de “hobbykiller” weer wilde dragen. Ik heb zo’n vermoeden dat dit wel eens het horloge zou kunnen worden dat ik vrijwel onafgebroken zal gaan dragen en waarbij ik het gevoel heb dat het wel klaar is zo! Hebben jullie ook een hobbykiller binnen de collectie? Of juist de collectie verkocht vanwege de hobbykiller? Ben benieuwd naar de foto’s en het verhaal.
Kleine PS: heb gezocht of er al een dergelijk topic bestaat, maar heb het niet gevonden. Kan natuurlijk zijn dat ik eroverheen kijk. Ik hoor het dan graag en zal deze dan verwijderen.
De Daydate was niet zonder meer een grail. Maar na aankoop werd ie het plotseling wel . Dat had ik niet voorzien. Dus grail: nee aanvankelijk niet. Honbykiller? Ik vrees het wel…
Had mijn “grail” al in bezit (Rolex Explorer 214270, gaat in principe ook nooit meer weg) maar mijn huidige Omega Planet Ocean kwam onverwacht op mijn pad.
Voor mij toch wel de ultieme duiker (ehhh ik vind de SD4K toch ook wel èrg mooi ).
Dit zou mijn hobbykiller kunnen zijn.
Ik heb veel interessantere horloges dan dit Quartz-Seamastertje, maar niet één draagt zo lekker als deze.
Hij is nét een tikkie lichter en platter dan zijn mechanische broeders en loopt altijd gelijk.
Ik vraag me regelmatig af of ik tevreden zou zijn als ik alleen deze zou hebben…
Ik herken wat je zegt. Ik heb sinds de aanschaf van mijn dj36 nagenoeg geen ander horloge meer gedragen. Ondanks een leuke collectie en het feit dat ik daarna nog een nieuw horloge heb gekocht die onbedoeld in de horlogedoos is beland😓
Het is voor mij geen hobby killer maar ik vermoed dat indien ik een dj36 op steroids koop (witgouden day date) dat ik dat punt wel bereik
Voor nu geen hobby killer maar wel een polsplakker