Toon je horloge en je hoed (of pet)

Tot mijn verbazing hebben we de meest onzinnige topics, maar ontbrak deze nog! Toon je horloge met je hoed of pet, liefst natuurlijk diegene die je vandaag draagt.

Ik trap af; een wollen Stetson 150th Anniversary Newsboy Cap, samen met een Citizen Satellite Wave horloge.

Wie volgt?

8 likes

…deze kan linea recta naar OT?

:roll_eyes:

6 likes

OMG! maken ze zelfs van petten al een speciale editie? Lijkt nondju Omega wel :no_mouth:

4 likes

Ik vond nog een zomersplaatje met een hoedje en bril van een tientje gekocht bij een strandtent :slightly_smiling_face::+1:

4 likes

115 likes

:joy:

Zeker, en het is nog een mooie ook!

Als “je horloge en je kerstboom” kan, dan kan deze zeker!

2 likes

Wat mij betreft allemaal naar OT…heeft primair namelijk niets met horloges van doen.

5 likes

Hoe zo?!

‘Toon je horloge en je hoed’ luidt de titel.

Wie dit verplaatst heeft weet in niet, maar ik ben het er niet mee eens.

5 likes

Flatcap van Engelse tweed gemaakt in Duitsland, kom even niet op het merk.

Horloge heeft inmiddels al een nieuwe eigenaar.

Groeten,

Noel.

5 likes

Ik krijg ineens een heel ander beeld van jouw Nico :grin:

2 likes

Ja snap ik.:wink:

Dit is al een oude foto, heb destijds maar een berg accessoires op een hoop gepleurd en een foto genomen.

Groeten,

Noel.

1 like

Hoezo.
Gaat toch over horloges?

Is het horloge toevallig rond 24 december aangeschaft in Maastricht? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Berlijn, een aantal jaar geleden :wink:

1 like

:sweat_smile::joy::joy::facepunch:t2:

1 like

Nu ambieer ik sedert lange tijd een Borsalino hoed in Bogart stijl (met een brede rand). Echter, mijn betere helft staat me dat niet toe. Zeker niet in combinatie mijn huidige ‘Chriet’ gezichtsbeharing. :disappointed::disappointed:

1 like

Is dit pretentieus genoeg? :joy::joy::sweat_smile:

30 likes

:joy::rofl::joy::rofl::+1: