Toon je Koningsdag 2024 aanwinst

Ben benieuwd naar wat er morgen nog zo te vinden is op de diverse oranjemarkten.
We hebben wat dat betreft wat schrale (corona)jaren gehad, dus hoop ik op een rijkere oogst dit jaar!
Ik loop in elk geval in stijl de markten af morgen :upside_down_face:

12 likes

Net deze
432704STK19f37e1de-7af3-4c5a-bacb-f0426b8937ad-1713962682488
Lekker? Nee, maar dat is niet zo belangrijk

19 likes

Rik toch :face_with_peeking_eye:

3 likes

Ik ben zo gewoon gebleven :grimacing:

8 likes

12 uur geleden was het nog geen koningsdag.
Dus deze geldt niet. :wink:

2 likes

Ik ga zo ook even rondje doen in Den Haag, het weer zit niet mee dus heb geen hoge verwachtingen.

3 likes

Geen horloge tot nu toe.
Wel wat anders😬:

26 likes

Deze dus gisteravond gekocht voor € 2,-. Volgens die mevrouw nieuw ingekocht :rofl: Haal het vanmorgen uit mijn vrouw haar tas en nu dus om de pols :thinking:

In het donker zie je de krassen niet :stuck_out_tongue_winking_eye: Ach je mag er ook niet te veel van verwachten :rofl: Fijne Koningsdag :sunglasses:

Genieten!

22 likes

Utrecht

14 likes

Nou hier een mensen massa op de Fred in Den haag, ik ben gevlucht, een hengeltje gekocht en een paar cd’s en ik was er klaar mee…

5 likes

Super vroeg op voor de rommelmarkt, totale aanwinst twee dameshorloges (eentje zilver) en een retro Casio.

15 likes

Leuke aanwinst die casio!

1 like

10 likes

Ik kwam niet verder dan dit

16 likes

Is wel eensesamstraat wereld vondst

2 likes

Toch nog een Alpina(?) gevonden.

20 likes

Ook op de Fred geweest.
Het leukste horloge was onderstaande maar de meneer begon met 200 te vragen. Dan ga ik hem niet voor een 10tje mee krijgen. Dus niet meer geantwoord en ben verder gelopen.

6 likes

Gaf iedereen toestemming om zijn handeltje te verkopen, tja en dan wordt het druk :wink:

1 like

€15,00 had gekund, zou zeggen zelfs de datum staat niet goed. Meer is ie niet waard :wink:

Lijkt er wel op en check op radium :+1:

1 like