Ben benieuwd naar wat er morgen nog zo te vinden is op de diverse oranjemarkten.
We hebben wat dat betreft wat schrale (corona)jaren gehad, dus hoop ik op een rijkere oogst dit jaar!
Ik loop in elk geval in stijl de markten af morgen
Net deze
Lekker? Nee, maar dat is niet zo belangrijk
Rik toch
Ik ben zo gewoon gebleven
12 uur geleden was het nog geen koningsdag.
Dus deze geldt niet.
Ik ga zo ook even rondje doen in Den Haag, het weer zit niet mee dus heb geen hoge verwachtingen.
Deze dus gisteravond gekocht voor € 2,-. Volgens die mevrouw nieuw ingekocht Haal het vanmorgen uit mijn vrouw haar tas en nu dus om de pols
In het donker zie je de krassen niet Ach je mag er ook niet te veel van verwachten
Fijne Koningsdag
Genieten!
Nou hier een mensen massa op de Fred in Den haag, ik ben gevlucht, een hengeltje gekocht en een paar cd’s en ik was er klaar mee…
Super vroeg op voor de rommelmarkt, totale aanwinst twee dameshorloges (eentje zilver) en een retro Casio.
Leuke aanwinst die casio!
Is wel eensesamstraat wereld vondst
Ook op de Fred geweest.
Het leukste horloge was onderstaande maar de meneer begon met 200 te vragen. Dan ga ik hem niet voor een 10tje mee krijgen. Dus niet meer geantwoord en ben verder gelopen.
Gaf iedereen toestemming om zijn handeltje te verkopen, tja en dan wordt het druk
€15,00 had gekund, zou zeggen zelfs de datum staat niet goed. Meer is ie niet waard
Lijkt er wel op en check op radium