Toon je kunstwerken over horloges (canvas, foto, posters,...)

Zijn er hier die leden die, buiten hun fantastische horloges, ook kunstwerken, canvassen, posters, displays, boxen … staan/hangen hebben in hun woning of mancave?

Toon maar eens zodat ik wat inspiratie kan opdoen om mijn mancave later te voorzien van items😜

Een mooie watchbox of lade is natuurlijk ook kunst en mag je ook wel posten (hoe meer mooie dingen te zien hoe beter :innocent:)

Bijvoorbeeld:

8 likes

Geen kunst wel leuk. :+1:t2:

2 likes

Nice! Mooie afbeelding… passie voor ambacht :grinning: dingen die nu zeldzaamheid zijn in de digitale wereld

1 like

Ik heb nog niks, maar ben wel van plan om een mooie poster te gaan kopen. Iemand sites waar je posters kan halen?

Op ebay staan er een aantal zaken…

Ook op sites als:

Ben zelf benieuwd waar nog :slight_smile:

Watches and pencils heeft super mooie watch art :ok_hand:

1 like

Deze heeft mij echtgenote gemaakt, allemaal pentekeningen

16 likes

Zeer mooi! Ben zelf een amateur illustrator :slight_smile: Maar horloges heb ik me nog niet aan gewaagd…

Zeer tof om een persoonlijke watch artist te hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Erg mooi!

1 like

Heel mooi!! :ok_hand:

1 like

Schitterend foto boek van extreem hoge kwaliteit over Rolex. Meer kunst dan boek.

3 likes

Ziet er alvast zeer lijvig en mooi afgewerkt boek uit aan de buitenkant😉

Mooie foto’s wss…

Bij etsy.com ook mooie zaken over Rolex

1 like

bijzonder mooie tekeningen, vooral die in zwart (en wit uiteraard). ik vind zwart/wit foto’s ook nog steeds mooier (en scherper) dan kleur.

1 like


Deze heb ik aan de muur hangen ( afbeelding van internet kreeg hem niet goed op de foto) is van Salvador Dali, Soft Watch at the moment of first explosion.

1 like