Het forum staat vol met de prachtigste horloges, de een nog mooier dan de ander. De meeste foto’s die je hier ziet zijn van onberispelijke horloges, alsof ze net uit hun kist komen. Als iemand die zijn horloges bij elke gelegenheid draagt, vraag ik me af, gezien de schoonheid/waarde etc. van sommige horloges, of je deze stukken eigenlijk wel draagt - net zo (onbezorgd) als ik, of alleen bij bepaalde gelegenheden, of nooit…?
Maar als er andere horloges zijn die net zo geliefd, gedragen zijn als de mijne, zou het een leuk idee zijn om foto’s te laten zien van de opgelopen “scars” van ongepolijste verouderde flanken of zelfs van gebarsten glazen…
Kortom: een Topic van doorleefde horloges - alles is ok: Macro foto’s, wristshots, etc. Als je een verhaal hebt om toe te voegen hebt, des te beter!
Ik kijk uit naar veel mooie foto’s van de horloges die door dik en dun met je meegaan.
Hier is een begin met een foto van mijn GMT die dagelijks aan deskdiven doet
Dit minimaal heeft elk horloge in mijn collectie.
Kan me er niet druk om maken, ja ik ben zuinig maar draag wel elk horloge en ga ze niet in bubbeltjes plastic inpakken.
Arm en dus sluiting mag gewoon op tafel ipv angstig de lucht in.
Schuur opruimen is niet altijd beste idee als je kras loos wilt blijven.
Ik moet eerlijk zeggen dat de meeste krassen er al op zaten toen ik hem overnam maar dat zorgt er wel voor dat ik het horloge heerlijk zorgeloos kan dragen en er werkelijk van alles mee doe. Ideaal vakantiehorloge dus. .
Ik draag hem nu meestal op leer maar zoek er nog een mooie rubberband bij om er ook mee te gaan zwemmen. (Of zet dan de stalen band er weer op)
Deze heeft toch wel wat battlescars na ruim 4 jaar. Bijna allemaal van het spelen met de kids.
Van een hoop weet ik nog hoe ze zijn opgelopen. Het zijn kleine herinneringen aan leuke momenten geworden dus ik lig er niet wakker van.