https://www.vinted.nl/items/4222089594-montre-chronographe-suisse-pontiac?referrer=catalog
Pontiac in zn originele doosje…
https://www.vinted.nl/items/4222089594-montre-chronographe-suisse-pontiac?referrer=catalog
Pontiac in zn originele doosje…
Koopje!
Probleem is dat ik in het verleden heel erg vervelende dingen heb beleefd met Vinted.
Ik kan niet meer in mn account en kan ook geen andere starten zonder ander telefoonnummer. Vinted geeft niet thuis en ik kom niet verder en kan niets kopen van Vinted.
Als iemand hem voor mij wil aanschaffen?
Hij is al weg…
Heel cool exemplaar
Ik had de Pontiac besteld voor @Serge2 maar na de betaling kreeg ik de melding dat de verkoper niet kon verzenden via Vinted Go en laat Vinted Go nou net de kopersbescherming zijn van Vinted dus dan vertrouw ik het al niet meer.
Helaas voor @Serge2 maar daar ga ik geen 160,- euro voor op het spel zetten, wie weet wat je binnen krijgt!! Als je al wat binnen krijgt.
Gaaf design, lijkt me haast uit de ‘doem’ periode van de Zwitserse industrie te komen. Beetje buitenissig, fashion ontwerpen en, zeker bij Tissot, het uurwerk techniek ingrijpend vereenvoudigen. Mooie vangst!
Bijzonder! Snap dat je het niet vertrouwt dan!
De Pontiac staat er weer op.
https://www.vinted.nl/items/4225327232-montre-chronographe-suisse-pontiac?referrer=catalog
Ik had er nog een berichtje achteraan gestuurd met de vraag hoe ik dan de garantie heb dat het horloge geleverd word, maar daar reageert hij niet meer op dus wees voorzichtig!!!
Vinted Go is de verzendservice van Vinted. Volgens mij staat dat los van eventuele kopersbescherming.
Niet dat het in dit geval nog wat uitmaakt, omdat het horloge inmiddels verkocht blijkt.
Dat zou zomaar eens kunnen Don
Nou, het wordt tijd dat ik jullie niet langer in het ongewisse laat.
Ik was juist al op Vinted aan het kijken
Ik ben al half Fransman en kan redelijk inschatten wat veilig is. Er stond zelfs een adres en telefoonnummer in de advertentie.
Dus:
Ja, aan mij, dus het kan alsnog naar jou Serge( al is de verleiding groot om het zelf te houden )Ik heb contact met die Fransman en het is er al over een paar dagen…
Groeten , Bas
Die is knap geworden,
heb al lang deze liggen
benieuwd of dit binnenwerk te redden valt, dat van die plastic radertjes was wel even schrikken.
Is het dan een voorloper van de Sideral?
Leuk, mooie vondst.
Ben benieuwd wie van jullie m onder handen gaat nemen.
Ah leuk, een baguette vorm. Lastig om stabiel in een houdertje te krijgen. Die heb ik ook net uit elkaar geschroefd. Een FHF 59-21.
Zorg vooral dat de wijzerplaat schroefjes niet los gaan. Dat is meer een schroefdraadje met gleufje, minuscuul en moet er schuin in. Dont ask. Ik ben aan het uitstellen.
Het lijkt echt een overgang te zijn. Een groot deel is staal met delen plastic.
Het is geen voorvoorkomend uurwerk, en vooral oogt het erg goedkoop.
Ik denk dat service, en met name onderdelen, niet makkelijk is.
Wel gaaf horloge als ze het weer doet, denk ik.
Gelukkig een paar weken geleden een Kifsetje kunnen vinden en aanschaffen… dst scheelt wel gedoe…
Leuk dit, voor elkaar bestellen. Zal vast goedkomen. De beste man heeft 4,5 sterren als waardering van veel verkopers.
Mooi dat het toch gelukt is!!!
Het was mijn eerste aankoop via Vinted en vond de manier waarom het ging wel erg vreemd. De verkoper annuleerde mijn aankoop al 3 minuten nadat ik betaald had en Google Translate werkt ook niet optimaal vanuit het Frans. Ik kreeg niet eens de kans om te reageren op zijn mailtje met de vraag of het op een andere manier verzonden mocht worden.
Ik ben blij dat @Serge2 toch zijn horloge nog krijgt!! Wel even foto’s plaatsen van het opknappen/reviseren van de Pontiac!!!