Toon uw combo

Dat vrouwen graag handtassen combineren met schoenen weten we allemaal.

Maar wat combineer jij met je horloge?

Toon hier het horlogebandje dat past met je broekriem of schoenen.
Of heb jij een vintage horloge met een vintage zonnebril in de collectie?

Ik toon alvast mijn Ball Watch vlieger horloge en mijn Montblanc pilot zonnebril als combo om te starten.

90% van de tijd is het horlogebandje,schoenen en riem een combi.
Als het ff kan de kleur van de dail ook als combi qua kleur met de gedragen trui of blouse.

Dus probeer voor een zo compleet als haalbare combi te gaan.

Totale off combi vind ik ook geen probleem. Fout mag!

2 likes

Als jij dit draagt heb ik je volgens mij zien lopen in de nieuwe narco’s serie op netflix :laughing:

13 likes

8 likes

Ik combineer graag suavé met het stijltje.

9 likes

Ik heb geen Netflix dus als ze mij daarin gebruiken moet ik toch maar ff een mailtje gaan sturen. :roll_eyes:

Ja hoor, dit draag ik als we de deur uit gaan geregeld.
Uiteraard zijn er ook nog genoeg meer allerdaagse combo’s mogelijk maar van deze had ik toevallig een foto .

Nu aan het werk.
Ook prima in balans

1 like

Vandaag gaan we voor een kleurige combo:

1 like

Die schoenen zijn gewoon geweldig. Lekker warm, snug fit door de vorm en een heerlijke kleur. Toch al 2 jaar oud, maar nog steeds relatief netjes imo :sunglasses:

3 likes

Eens. Ik heb ook een middeltje voor de Timberlands, die ook werkt op deze nubuck suède. Na een beurtje zien ze er weer fris uit :ok_hand:

Hier nog een zomerse Haribo Starbips combi voor de OCD’ers, met toevallig dezelfde sokjes.

5 likes

Overhemd aan ? Da’s eigenlijk vaak doordeweeks en dan de Roamer Rotodate II (949660-41-55-90).

In de weekends wat sportiever of casual, dan de Seiko ‘land’ (SUN049P1).

Heb ff geen foto’s paraat. Sorry… :sunglasses:

Welk middeltje? Mijn timberlands zien er voort echt verschrikkelijk uit.

1 like

Dat komt omdat je een slons bent :sunglasses:

Jason Markk is een aanrader, heb de gewone ook voor de andere sneakers

2 likes

Eindelijk kan ik zeggen dat ik hetzelfde draag: ik heb precies die sokken!

1 like

Die gebruik ik ook @willemC. Ik dacht mijn schoenen weg te kunnen gooien na een avondje de stad in, maar toch maar die producten aangeschaft. Ik heb helaas geen foto van een voor en na, maar geloof mij… ge-wel-dig!

2 likes

Vandaag Aardbeitjes de werkpantoffels en mijn clown. Dankzij mijn vervelende gewoonte dat ik mijn voeten op de neuzen onder mijn bureaustoel plaats dus niet al te nette schoenen kan dragen…