Toon uw minute repeaters/sonnerie horloges

Toch gelukt! :+1:
Ik blijf het een gaaf horloge vinden!

2 likes

Uploaden in Imgur mét geluid.

En dan link kopiëren en hier plakken.

Ook voor @Jorrieeee

2 likes

Thanx! :+1:

2 likes

Ja glenn, welkom in je nieuwe niche obsessie…

1 like

Ik vind zon striking hour ook wel vet, heb thuis een petite sonnerie tafelklok en zon uurlijke chime houdt je tog bij de les

Brick, dank je voor posten…ik geniet ervan

Ik heb ooit een gouden iwc minute repeater gezien voor 23 duizend euro omgerekend, toen had ik het geld nog niet, spijt ervan tot op de dag dat ik er niet voor ging

Die wil ik wel eens zien en horen! :slightly_smiling_face:

Oow, is niks speciaals, ooit in kringloop gevonden voor 25 euro… hij lijkt heel erg op deze en volgens mij is ie gemaakt ergens in amsterdam, in ieder geval iets met amsterdam

1 like

Nou. Laat je kans niet weer lopen. In Polen. Met de auto erheen en hop. Inladen.

Denk dat als je een goed bod doet je hem hebt.

Ik zag hem, maar 28 douzo, of 23 douzo is tog wel verschilletje

Gozer! :see_no_evil:

Toen was 23k heel veel. Nu heb je geld en is die iets duurder. Geld is minder waard geworden. Dus 23 toen is nu 28.

Bod van 25000 doen en klaar.

En ook nog mooier dan een witte daytona. :joy:

5 likes

Mmmm witte daytona… ooit jongens…ooit… :slight_smile:

Het niveau in dit draadje is wel naar beneden gekelderd. Van minuten repetitie naar douzou en witte Daytona’s. I’m out :v:

4 likes

Ja, toen knakte er iets.
Wie denkt er aan die rommel als het over sonnerie gaat? :rage:

Heb wel trek in die IWC nu maar dan moet m’n Grail eruit. Weet niet hoor…

Zo mooi als een Patek klinkt de IWC niet maar toch. :heart_eyes:

4 likes

Tja ik ben sins ik hier op het HF zit echt al verschoten van wat ze soms maken. Als leek sta je er echt niet bij stil wat voor kunstwerken er gemaakt worden in de horloge wereld. Dat vind ik ook van de GS kodo, prachtige dingen in horlogeland :ok_hand:.

1 like

Sorry, mijn liefde voor een grail van mij, kwam ff naar boppe… back to busisness as usual

Wow, prachtig :star_struck:

1 like

Prachtig horloge. Maar de maat van die band :grimacing:

3 likes

Ik wou het niet zeggen… ik wou het niet zeggen…viel me ook op