Top 10 horloges onder 1000$

Wel een leuk lijstje vind ik!

https://gearpatrol.com/2017/07/14/best-watches-under-1000/

3 likes

Zou het liever arbitrair noemen._

1 like

Achja, welke editor’s pick is dat niet?
Hier had ik maar bij een in het lijstje wat vraagtekens maar voor de rest vond ik hem zo gek nog niet. Welke vond jij aan het lijstje ontbreken of er niet in thuishoren?

1 like

Van dit lijstje ben ik persoonlijk wel erg benieuwd naar de Tissot ballade. Erg mooi die bezel.
Leuk lijstje overigens. Iedereen zou weer andere horloges er in willen hebben, maar het is dan ook een persoonlijk iets. Dank zij dit lijstje wordt ik weer op de Ballade geattendeerd.
En die Prospex… Top :+1:

2 likes

TH Formula Quartz
Alpina Seastrong Diver

2 likes

Die mensen maken best wel slechte lijstjes. Als je naar hun spacewatch lijstje kijkt zie je dat G-shocks terloops worden genoemd terwijl ze zich in allerlei bochten wringen om er onterecht een El Primero bij te zetten.

Het lijstje wat ze hier maken is eigenlijk beter dan verwacht: Een paar onverwachte keuzes, maar niet slecht. En ook vrij eclectisch met wat Bauhaus, dressers, duikers en zowaar een quartz chrono.

In zeker opzicht zijn alle lijstjes arbitrair te noemen. Ik kan er nog een Squale bij noemen, en een Archimede Sporttaucher of Klassik, wellicht een Sinn 556, een Longines Conquest L3.776.4.58.6, een Alpina Startimer, en zo kan ik nog een tijdje doorgaan. :slight_smile:

3 likes

bittere teleurstelling ik hoopte op een horloge forum top 10 van 2017 per categorie …

poke

2 likes

Het lijstje met duikers onder dit lijstje is ook niet onaardig

1 like

Ken je de Tissot Luxury Powermatic 80? Die heeft pas mooie design elementen. Is persoonlijk natuurlijk!

5 likes

Komt voor de bakker. Ik maak binnenkort wel even een top 10 dressers duikers duels/pilot en chronografen. In twee categorien, onder de 500 piek en tussen de 500 en 1000. Ik heb op mijn blog al een start gemaakt dus dat is een koud kunstje.

9 likes

Wil je hier mee ophouden. Weer één voor mijn lijstje :wink:
Inderdaad ook mooi. Zou beide versies wel eens in het echt willen zien…

2 likes

Jaa die Tissot is heel gaaf, nog nooit gezien. Echt een gaaf ontwerp.

1 like

Ik zie er eigenlijk niks echt verkeerds tussen staan in mijn ogen dus een leuk lijstje!

Prachtig hoor!

1 like

Staat ook nog op mijn lijstje maar er fietst steeds iets tussendoor. Nu een Bulova moonwatch.

2 likes

Al een tijdje verliefd op de Autodromo Group B, liefst zo’n rode… Maar vind deze met 925 dollar toch een beetje prijzig…

1 like

Mooi he … zit hier ook al een tijd naar te loeren. €771 omgerekend als je het in de UK koopt bij Page&Cooper.

1 like

Ze hebben ook een dealer in België, Meulebeke. Deze is nu in vakantie, maar ga weldra eens horen wat het rechtstreeks bij hen kost.

2 likes

Staat een mooie ballade op chrono 24, :wink:

2 likes

Bedankt voor de tip.
Eerst het hobby potje weer eens aanvullen :wink:

1 like

Die prijs valt me erg mee, op chrono24 voor +/-€600… Als ik naar de foto’s kijk zou ik die veel hoger verwachten.

1 like