Top 10

Heren,

Wat is er mis met Rolex?? Jandoppie, heb ik er eens eentje, wordt de boel afgekraakt;)…

Nee, hoor, zonder dollen, maar wat ik een mooi horloge vind is deze Longines (ongeveer 2100 Euro):

en deze Omega mag er ook zijn:

of deze Breitling:

Wie weet ga ik nog wel eens sparen voor een van deze drie ‘toppers’:)!

Groeten, Tom Vreeken.

Niet zozeer mijn top 10 maar wel enkele gouden horloge’s die ikzelf erg mooi vind:

Zou allemaal wel binnen het budget moeten vallen. Ik hoop dat je iets vind van je gading.

Wat Josephwatches betreft, die hebben meen ik veel vintage en New Old Stock (oude horloges die eigenlijk nog nieuw zijn). Ik weet niet of dit is wat je zoekt maar met een budget van 2.000EU kan je ook mooie jonge 2e hands horloge’s kopen.

Ik heb al een hele mooie MIDO Baroncelli Limited Chronometer (300 stuks gemaakt)in rosegoud. Maar mijn wens is nog eens IWC 7 days in rosegoud, Of een Jaeger misschien of toch een Radiomir in rosegoud. Ik droom maar weer verder.

Slaap zacht allen

Een top tien wordt lastig daar ik niet tien gouden modellen bezit maar hier is mijn lijst uit mijn collectie.
op nummer 1: De Hamilton Jazzmaster Viewmatic

Op nummer 2: De Blyssa Mecaline

Op nummer 3: Mijn Seiko 5 sports

Ik heb de IWC 7 days bekeken.
Perfect horloge, maar afgeprijst voor 12000 dollar is toch echt boven mijn budget (2000 euro)… De enige reele kans om zo een horloge in mijn bezit te krijgen, is door hem te stelen, of door te investeren in staatsloten…
Maar wel een heel mooi klokje

Hoi Jaap-Wim
Precies de klokjes die ik mooi vind.
En ik ben blij om te horen dat ik met mijn budget een goede kans maak om zo’n soort klokje te kunnen aanschaffen.
Begrijp ik goed dat jij aanraad om liever een jong 2e hands te kopen i.p.v. een new old stock?? weet jij misschien een betrouwbaar internet adres voor mij??

Gr. Ruud