Top 10!

Mischien is het leuk om is met elkaar een paar veschillende top tiens samen te stellen. Lijkt mij namelijk wel leuk om bijvoorbeeld een top tien duikhorloges en een top tien vintages samen te stellen en de mogelijkheden zijn onbegrenst. Een top tien piloten horloges lijkt me ook erg leuk. Ik hoor wel wat jullie er van vinden.

Mvg Dennis.

Ik zou zeggen start een top tien over één soort horloge?

Het gaat mij niet om mijn top tien maar om een gezamelijke top tien als iedereen bijvoorbeeld om te beginnen in twee categorien drie horloges nomineert komen we uiteindelijk tot een top tien.

Duikhorloge.
1 Marcello C Nettuno 3
2 Rolex Submariner
3 Oris TT1 Diver

Piloten Horloge
1 Iwc Big Pilot Blauw in platina Ltd
2 Zeno Big Pilot Observer Ltd
3 Breitling Emergency mission

En dan kunnen we later nog wel verder met andere top tiens.

Mvg Dennis.

Niks is onmogelijk. Maar hoezo denk jij dat Geert?

Mvg Dennis.

Duikhorloge

1: Seiko SKX007
2: Rolex Sub - no date
3: Omega Seamaster Professional

Pilotenhorloge

1: Breitling Navitimer
2: Omega Speedmaster Professional
3: Citizen Nighthawk

Ruud

Ach, bij de Veronica Top 40 werkt het toch ook al jaren :smiley:

Ruud

Duikertjes

1 Breitling Avenger Seawolf 3000M
2 Sinn U1
3 Omega Seamaster Professional
4 Marathon SAR (oktober 2004 issue)
5 Seiko SKX007

Hmmz, ik moet er dus nog twee om dit rijtje te compleet te maken !
Sparen maar weer :wink:

Twee categoriën, drie horloges … :S

Ik ga ook persoonlijk een lijst bij houden welk horloge op welke plaats staat en hoe vaak er voor gestemd is. Voor alle duidelijkheid het gaat niet om een persoonlijke top tien maar om een forum top tien.

Mvg Dennis.

Op zich wel mogelijk alleen moet je anders denken.
Je stelt n lijst samen waar bv. 50 horloge per cat.
Je mag per cat aan bv. 10 horloges punten toe kennen.

Per week / maand vallen de onderste 5 eraf en is er n TIPlijst voor 5 nieuwe horloges

Smaken verschillen nu 1maal.

Waarom zo moeilijk doen, geef gewoon allemaal je eigen top 3 en laat Dennis er wat moois van maken.

Ruud

Mij top 3:

Duikers

1 Rolex Submariner (de moeder der duikers, hoe je het ook went of keert)
2 Omega Seamaster (waardige tweede, beste prijs/kwaliteit vwb zwitsers duiker)
3 Seiko duiker (Kies er maar 1, allemaal toppie. En al helemaal in hun prijsklasse)

Vintage/Klassiekers

1 Omega Speedmaster pre-pro. Ik nomineer het model dat in mijn bezit is, de 105.003. Wat een beauty. En een horloge met verhaal en interessante achtergrond/ geschiedenis
2 Patek Philippe Calatrava. Ik zou er zelf geeneen kopen, maar hoort wel in dit rijtje thuis.
3 Jaeger le Coultre Reverso.

Piloten:

  1. Breitling Navitimer. (Of als je slim bent koop je de Sinn 903 of de Ollech&Wajs Aviation)
  2. Een horloge met een Lemania 5100 uurwerk. Kies er maar een van Tutima, Sinn, Revue Thommen, Fortis, en er zijn er nog wel een paar
  3. Omdat ie zo mooi is: De IWC Big Pilot.