Hehe, eindelijk een Rolex! Volgens mij zijn er hier nog wel 'n paar die een Rolex als dagelijkse klok hebben, toch? Vind die 300m SD ook erg gaaf, trouwens!
Zag verder ook eerder al wat Seikoās (was te verwachten.;)), twee mooie Lagunaās, een blinkende Magrette en toch ook nog wel wat minder āusual suspectsā. Leuk om te zien, allemaal!(tu)
De Damasko draag ik het meest:
Geniale perfectie en functionaliteit alom. Van het gebruikte staal tot het design tot het draagcomfort. Helemaal perfect.
Deze draag ik daardoor ineens veel minder. De polar Explorer:
Eveneens een horloge waaraan vrijwel alles klopt.
En deze Dagaz vindt ik met afstand de mooiste van de drie. Krijgt door de Damasko ongeveer even veel/weinig draagtijd als de Explorer II. Doorgaans zit ie op een groene nato maar op deze foto in wk-oranje outfit
Ja, ik vind het waanzinnig mooie klokken hoor, Gerardo!(tu) Maar voor de man met mogelijk 's werelds grootste verzameling zie ik hier toch verdacht weinig Monsters!?:S;)
Op 1 de Sub, ik heb er een aantal gehad en grijp er altijd naar terug. De ceramische versie is overigens voor dagelijks gebruik prima. En uiteraard de datum, ik ben dol op datum klokjes;
Sommige mensen hebben echt een hekel aan een datumcomplicatie. Ik vind het alleen maar prettig. Check regelmatig de datum op mān horloge en vind het bij sommige modellen ook echt mooier staan. Maar ja, zo heb je allemaal watā¦
Op 3 de Mark II.
Erg leuke klok vind ik dat!
leuk topic (tu)
Thanks! Heb het idee dat we nu toch wat klokken zien die we normaal niet altijd zien en zo leren we ook een beetje de ware aard van mede-HFers kennenā¦