Top of flopstuk?

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m736624489-omega-speedmaster.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

dees zag ik zojuist voorbij komen en ik heb zo een kast weinig gezien. is dit idd een mooie vintage? en wie kan mij er meer over vertellen. niet dat ik op zoek ben maar was wel gelijk geïnteresseerd . bedankt !

Daar is een topstuk van te maken, waarschijnlijk ben je dan wel 600 euro verder…

Inderdaad, daar is wel wat van te maken, maar dan zal het ook flink wat kosten.

nou zijn die fotoows van een dusdanig erbarmelijke kwaliteit, dat ik me afvraag waar die enorme kosten dan door ontstaan??
ik kan nl niet echt heel goed zien hoe het horloge er kwa staat echt uitziet dus moet ik dan denken aan een revisie/beurt/want wat kunnen jullie van de foto afzien waardoor anders die kosten gaan ontstaan?

Opmaken van kast en armband.

ticothijs82 Schreef:

Opmaken van kast en armband.

En service

Maar natuurlijk.

Deze foto’s slaan toch nergens op. Een serieuze verkoper zou goede foto’s maken.
Ik zou er daarom al niet aan beginnen.

ik kijk dan altijd effe verder naar wat ze te koop aanbieden. gezien die advertenties denk ik dat de man daadwerkelijk niet echt weet wattie er mee aan moet, zet er een gok richtprijs bij en vind het verder best. heeft niet de liefde voor het vakdie wij menen te bezitten.

langejaap Schreef:

ik kijk dan altijd effe verder naar wat ze te koop
aanbieden. gezien die advertenties denk ik dat de
man daadwerkelijk niet echt weet wattie er mee aan
moet, zet er een gok richtprijs bij en vind het
verder best. heeft niet de liefde voor het vakdie wij menen te bezitten.

Ik help het je hopen. Veel succes.

ben nog steeds niet van plan hem te kopen, zoals ik al aangaf. was gewoon benieuwd. evengoed bedankt voor je inhoudelijke reactie.

Het is wel een bijzonder model.

Het is de Omega Speedmaster 125 met een cal. 1041

Het horloge is een ongenummerde limited edition, als het goed is zijn er 2000 exemplaren van in omloop gebracht ivm het 125 jaar bestaan van Omega.

De foto’s en omschrijving van de verkoper laten idd wel te wensen over…
Hierbij wat betere plaatjes.

Groet,
Martin

Explore MaPaLu Explore MaPaLu Explore MaPaLu Explore MaPaLu

Is vast wat aardigs van te maken. Verkoper weet wat hij verkoopt en prijs is ook wel marktconform.