Top Service Ketelaars nr. 8

Beste HF,

Ik dacht niet dat deze dag zou komen, maar toch. Bij deze bied ik de Ketelaars nr. 8 te koop / te ruil aan.

De grootste reden is dat het horloge voor mijn pols te groot is en ik wel behoefte heb aan een high end beater, maar niet nog meer geld in de hobby ga steken.

Ik heb al heel lang een Monaco op mijn wensenlijst staan. Dus een ruil (afhankelijk van het model) sta ik zeker voor open. Maar Money walks.

Dit is dus je kans om een echte Ketelaars te bemachtigen, waarvan de wachtlijst langer is dan een gemiddelde Rolex.

Het is niet mijn doel er winst op te maken, dus ik bied hem aan voor de prijs die ik betaald heb. Die prijs kan ik helaas niet noemen omdat ik dit met Stefan eerder heb afgesproken.
Het is meer dan 2K en minder dan de vanaf prijs van 4K die er nu voor zou staan als Stefan hem zou maken voor je.

Opnieuw zou ik hem het liefst aan een liefhebber en gerespecteerd lid verkopen. Dus laten we het zo doen, stuur mij een PB als je bereidt bent rond de 3K te betalen. Dan hoor je daarna de echte prijs.

Het horloge ligt bij Stefan in Valkenswaard, omdat hij mee naar een beurs was. Maar hij kan ook naar Amsterdam komen of ergens in het midden.

Merk: Ketelaars
Model: Nr. 8
Diameter: 43-44mm
Uurwerk: ETA handwinder, gemodificeerd door Stefan.
Staat: Nog zo goed als nieuw en krijgt een service beurt in September 2019 bij Stefan.
Ophalen/verzenden: Ophalen.
Prijs: zie hierboven, 3K.

101 likes

Nou het kan snel gaan…

Het horloge is nog niet verkocht. Maar wel een heel andere coulante oplossing.
@stefanketelaars vindt het heel belangrijk dat zijn klanten blij zijn, dus hij heeft aangeboden om het horloge te upgraden naar de 42mm versie met bol glas. Hierdoor wordt het horloge totaal anders en draagbaarder voor mij. Heel cool!

Dus het horloge blijft!
Mag dicht.

62 likes

Netjes, to say the least :+1:

3 likes

Absoluut! Had hij niet hoeven doen. Ben er iig heel blij mee!

7 likes

Prachtige oplossing en service van @stefanketelaars :ok_hand:

7 likes

Dat is DE manier om een merk op te bouwen.
Goed gedaan Stefan!

16 likes

Wauw, over the top service :+1:

3 likes

Hij ruilt hem terug in, begrijp ik dat nu goed? Zo ja TOP

Nee het blijft hetzelfde horloge. Daar is er maar 1 van. Maar het uurwerk past ook in een 42mm case die hij nu inmiddels heeft. Daarnaast heeft hij ook nieuw glas waardoor het helemaal glas is en geen ring meer. Dus de kast + glas worden vervangen.

Helemaal TOP!

16 likes

Nee, hij ruilt hem niet in, hij past het horloge aan op basis van nieuwe inzichten van Jur. Dat is redelijk koninklijk!

Edit: minuutje te laat.

6 likes

Hoe bespoke is dat! Probeer dat maar eens bij de grote merken. Daarnaast kwam hij zelf met deze geste. Dus inderdaad heel speciaal. :pray:

6 likes

Ik heb het topic maar even verplaatst voordat wel allemaal geschorst worden.
Dank voor de tip van een ander HF lid.

7 likes

Stiekem weet ik al dat Ketelaars een groot merk is :wink:
Mede hierdoor is hij een groot merk. Jij hebt een collectors item in handen denk ik zo maar. Dat komt vanzelf met de groei en grotere bekendheid.

2 likes

TOP Stephan daar kunnen ze bij de grote merken nog wat van leren.
Ga zo door en je wordt een hele grote speler in dit vak.

2 likes

Dus het “hart” wordt getransplanteerd. Erg gaaf!

3 likes

You shall not sell a Ketelaars :smiley::+1:

13 likes

Inderdaad. Morgen maar even langs S&C om te vragen of ze mijn sub kunnen aanpassen naar 39mm. Lijkt mij net iets beter.

5 likes

Correct.

Dat sowieso. :facepunch: Ik met meerdere dingen mee mogen denken en er is aan dit horloge al flink geëxperimenteerd.
Wijzerplaten die niet goed uitkwamen, etc.

2 likes

In het groene gedeelte mogen we ook niet reageren. Als ik geschorst word is het jouw schuld Jur!

2 likes

Dat was ook niet de bedoeling. Maar als de klik mist, kun je daar beter transparant over zijn.
De geboden oplossing is beter dan waar ik op had mogen hopen!

Zullen we dan maar weer verhuizen?

3 likes