Topic onvindbaar.

Blijft een aanname. Een redelijke, maar nog steeds een aanname.

Nee, want het forumbeheer plaats altijd een bericht als ze een topic sluiten en/of verwijderen om een andere reden.

Ja, het is censuur. Vergeet echter niet dat dat gewoon mag hè. Dit forum is als iemand’s huis waarin wij uitgenodigd worden. Als je bij mij thuis ‘bepaalde’ uitspraken doet, flikker ik je buiten terwijl je ‘vrijheid van meningsuiting’ roept :wink: My house, my rules. Dat mogen mensen zich op een forum ook wel eens realiseren.

Het kan nog steeds een technische glitch zijn, of human error, of de TS heeft erom gevraagd (per AVG moet daar gehoor aan gegeven worden).

1 like

Eea is anders gegaan. Er is geen enkel contact geweest met anderen dan de topicstarter. Een aantal berichten hierboven zal ik (later) verwijderen omdat zij zelfs beschuldigend zijn naar partijen die van niets weten.
Dit was mijn bericht aan de TS:
Beste Cas,
Je Explorer topic is verwijderd.
Het heeft vanaf dag 1 niet voldaan aan de regels van het forum en nu (helaas na veel reacties) heb ik dit pas gezien.
Het is nieuwe (tl-1) leden niet toegestaan om ervaringen met kopers, verkopers, handelaren etc op dit forum te plaatsen.
Reden hiervoor is een juridische.
Dit soort topics leidt bijna altijd tot klachten van de beklaagde en als deze wil procederen tegen de topicstarter houdt deze zich stil. Gevolg is dat het forum een procedure aan zijn broek krijgt om eea te verwijderen.
Hierdoor is de regels dat nieuwe leden dit dus niet mogen, en jij bent tl-1
Op het forum is hier uitgebreid over gesproken. Is wel te vinden met de zoekfunctie.
Excuses dat dit zo laat is opgemerkt.
Jur

Aanvullend.
Als je tl-2 bent kan je je ervaringen posten in het groene gedeelte.

8 likes

Opgehelderd. Next!

Wederom gesloten achter de sencuur van HF?

1 like

Fixed that for you.

…het klinkt trouwens alsof je het helemaal niet naar je zin hebt op HF. Of heb je moeite met regels in het algemeen? Kan hoor, maar jeetje waar maak je je druk om. Het is maar HF hè! :wink:

Terecht verwijderd. Nu dat bericht in het ‘ervaringen met’ topic nog.

1 like

Aparte beredenering , vroeg me af waar het topic naartoe was.

Wederom begrijp ik je niet

Dat dus ook niet

1 like

Roy dit is toch onzin, als je je aanmeld voor dit forum ga je toch akkoord met de regels. Kleine moeite om je daar dan aan te houden. En de TS weet nu wat te doen.

Ik heb het in de gaten. Fijne zondag! :sunglasses:

Ok… prima hoor . Als de regels overschreden zijn. Had ik even gemist :+1:

1 like

Ik vind het niet eerlijk hoe de verkoper afgeschilderd wordt. Een éénzijdig, onvolledig verhaal, en slopend voor de handelaar. Maar ik ga er niet terug verder op in, mijn positie is onderhand duidelijk.

2 likes