Topic verwijderd?

Lol het ging erover dat de speedmaster na 6 maanden in mijn bezit te hebben toch niets voor mij is… misschien toch vervangen door een Rolex…

2 likes

Ik ook! Hoort er bij toch?!

2 likes

Dat is wel een goede, even een reactie er bij zetten.
Ga ik ook doen voortaan!

2 likes

Doe ik niet bij verkooptopics naar het archief hoor. Wel als (een nieuw) lid bijvoorbeeld een waardevraag heeft over zijn horloge in Algemeen. Dan verplaats ik 'm even naar het subforum “Vragen over …” en geef ik als reactie “ik heb je topic naar de juiste plek verplaatst”. Kleine moeite en zo houden we met elkaar de boel een beetje overzichtelijk denk ik. :wink:

3 likes

Ik verschuif topics van tl1 niet naar off topic. Lullig vind ik dat.

3 likes

Dat is een verkapt verkoop praatje. En als TL-1 mag je nog niet verkopen. Dus dan zou het verwijderd kunnen zijn.

3 likes

Same here. Ik weet hoeveel mensen dan opveren van vreugde en proberen zo snel mogelijk de titel en/of categorie als eerste aan te passen om na voltooiing vervolgens uiterst tevreden weer in de bank te zakken. Dat plezier gun ik die mensen.

4 likes

Ik ben een van die mensen.
Vooral als het binnen 1 minuut lukt dan geeft dat me een extra boost. Het geeft me het gevoel ook eens een keer een winnaar te zijn :man_dancing:

3 likes

Dat dus! :beers:

2 likes