Topic verwijderd?

ik had mijn eerste topic aangemaakt (over het horloge van mijn opa) en vandaag zag dat er nieuwe reacties op waren maar toen ik erop klikte bleek het ineens onvindbaar? Heeft iemand dat verwijderd en zo ja waarom eigenlijk?

1 like

Staat in off topic zie ik

1 like

Staat weer terug in Algemeen.

Sommigen leden vinden het leuk om hun eigen draai te geven aan het topic waardoor het naar het off topic gedeelte van het forum gaat. Daar kan jij niet bij gezien je trust level als nieuw lid. Daarom lijkt het alsof het gedelete was.

1 like

Naar algemeen gezet. Ik weet niet hoe lang dat goed blijft gaan.

2 likes

Oh okee dankjewel voor de informatie hij is nu inderdaad weer terug :slightly_smiling_face: ik was even bang dat ik de regels had overtreden in mijn onwetendheid.

1 like

het ‘trust’ level systeem op dit forum kent dus ook zn mankementen. Gebeurt me (bijna) elke keer dat als ik een topic maak iemand zich geroepen voelt om er met zn poten aan te zitten en het te verplaatsen… Je hoeft het woord rolex maar te noemen en het is ineens een ‘rolex only’ topic lol.

5 likes

Kijk nou uit! :shushing_face:

14 likes

Daar is nou het vlaggensysteem voor bedoeld, dan kan een mod die off topic berichten even weghalen en kan een topic gewoon blijven staan waar het hoort.

@thedailybeater, inderdaad een Rolex topic in ‘Rolex only’ zetten is een beetje raar … :rofl::joy: zet het gewoon zelf meteen op de juiste plek en het zal je niet meer overkomen. :sunglasses:

2 likes

Zeker…als men niet voor eigen rechter gaat spelen en zelf de topics verplaatst ipv wachten op een mod. Je weet toch zelluf.

Humbug!

2 likes

Ik verplaats te koop topics nog wel eens naar verkocht, als er verkocht in het topic staat.

4 likes

Dus als ik het heb over een Omega en een Rolex ben jij bijvoorbeeld de held die een algemeen horloge discussie verplaatst naar ‘Rolex only’ omdat de keuze tussen een rolex en een omega gaat? In ieder geval 1 dader gevonden…! ‘Schavuit’ :wink:

sarcasme spoiler

3 likes

Ik ook Alphons, mijn mede-mini-mod :kissing_closed_eyes:

3 likes

Ik ook en dat wordt ook van ons verwacht. Sommigen denken dat als ze er onder zetten “slotje svp” dat het dan vanzelf gaat…

Nee! :sunglasses:

Je kunt als topiceigenaar zien wie het doet. Mijn naam heb jij nog niet gezien, maar inderdaad als het louter over Rolex gaat doe ik het ook wel eens. Overigens plaatst ik altijd ook zelf dan even een reactie met “topic verplaatst ivm …”. :wink:

2 likes

Ah dat wist ik niet eens! thx voor die tip

1 like

Volgens mij krijg je er zelfs een notificatie van, met een potloodje erbij.
Zo eentje:

Schermafbeelding 2020-12-14 om 14.56.30

Betekent dat iemand iets heeft aangepast in/aan je topic, in dit geval dus Jur aan een topic van mij.

2 likes

Eens :sweat_smile::+1:t2:

2 likes

Dat doe ik altijd bij m’n eigen verkooptopics :grin: Ben altijd benieuwd hoe lang het duurt voor iemand anders het doet :rofl:
Voor de rest ruim ik er ook aardig wat op :kissing_closed_eyes:

2 likes

Ik heb zaterdag een topic gemaakt over mijn omega Speedmaster. De bedoeling was om 1 foto te plaatsen maar heb per ongeluk een hele resem foto’s geplaatst… het topic is ook niet meer terug te vinden. Ik ga er vanuit dat het topic met de foto’s is verwijderd. Zoniet hoe kan ik die foto’s verwijderen?

1 like

Dan zou je Jur even moeten PBen

1 like

Dat mag ook niet als je RolexFan bent. Foei!

5 likes