16610

Oow, op mijn mobiel kan ik het helemaal lezen (vanaf de originele foto).
Is het erg om een nummer op internet leesbaar te plaatsen? Ivm eventueel fraude later?
Anders kan ik hem wel geven namelijk.

Wacht eerst maar eens op die pasjes foto’s

1 like

Dat weet ik toch kerel…ik zeg niet voor niets dat het bij de 16610 onmogelijk is (zo goed als althans).

Weet je nog die 16628 F-serie die ik in de seals had​:open_mouth::sweat_smile:…gewoon met een kloppend pasje uitgegeven door de dealer in 2008.

3 likes

Het duurde even…

Ik checkte bij AD @ de dam vorig jaar voor 30€ de echtheid. Afspreken bij AD met verkoper wel slimme zet. €6600,- lijkt vrij goedkoop voor 16610 met papieren… Op het randje van te mooi om waar te zijn.

Is de datum nou erg slordig / blurry of ligt dat aan mij

Kun je überhaupt een pas hebben waar 16610 op staat? Volgens mij niet.

Klopt, heel slecht/lelijk opgeschreven. Kan het zelf ook niet goed lezen. Ik gok 10/10/2009

Dealer zelf bestaat, stuur die eens een mailtje

Rob

1 like

Ik heb net te weinig kennis, maar mij lijkt dit op het eerste gezicht al niet een originele Rolex pas. Logo klopt in imo gewoon niet.

@peterza

Best advise i ever got on HF!!! Als je er geen sjoege van hebt, buy the seller!! Er staan er hier enkele in dit topic :sunglasses:

Beter wat te veel betalen dan iets minder voor niets!!!

3 likes

Bij dat pasje staat de kroon niet boven de L. Die uitlijning is normaal wel boven de L

2 likes

Was beter geweest om foto’s bij daglicht te vragen. Lijkt wel opzet om foto’s in de duisternis te sturen…
Hoe kan het zo zijn dat de datum nauwelijks te lezen is ?

Vervaagd in de loop der jaren volgens verkoper…
Toen ik er om vroeg was het overigens nog licht, duurde dus even!

Beter deze kunnen kopen of heb je dat al gedaan?

https://www.crownguard.com/collection/2450/rolex-submariner-16610-40mm.html

Bullshit !

Scherp!

1 like

Mis ik hier niet wat?

2bc0f31d66e7c1439e2b3d449fbbd649

3 likes

Bedankt voor alle antwoorden. Ziet er dus sterk naar uit dat het pasje niet klopt en het geen zuivere koffie is helaas! Denk dat ik voldoende weet! :+1:

Komt door de vage foto’s