16610

Daar rechts staat (hoort) idd een tekst of nummer…

3 likes

666 in het serienummer is ook wel toepasselijk in dit geval

2 likes

Dit vergelijkt wel makkelijker zo :slight_smile: het witte lijntje onder date of purchase lijnt ook niet uit met het witte vlak.

Wat een schooiers heb je er toch ook bij.
Alleen maar druk om anderen op te lichten…kansloos😔

6 likes

Pasje is nep. Period.

5 likes

Echt jammer dat die verkoper geen passie heeft voor horloges.

10 likes

Wat ga je nu zeggen tegen die verkoper?

Maar goed dat dit forum bestaat en er leden zijn die willen meekijken/helpen :+1:t4:

5 likes

Het kan trouwens nog steeds een echte zijn met een nep pasje :thinking:

Uhu, dat klinkt aannemelijker dan een neppe met dito pasje…

Zie dat de advertentie weg is nu… hij is hem gepeerd met zijn koopje :dizzy_face:

1 like

En eigenlijk wist je dit vanaf het begin af aan al, vrees ik :smirk:
Begrijp me niet verkeerd, ik hoopte dat het eens een keer anders zou zijn. Helaas zie je met enige regelmaat dat mensen (bijna) opgelicht worden, verblind door een mogelijk mooie deal.

Hij verkoopt hem nu voor 7200 zonder papieren…

Wat een droeftoeter.

1 like

Wel met aankoopfactuur, ben ik toch eens benieuwd van waar…
Al kan ik vanaf deze foto’s niet heel snel iets ontdekken wat niet klopt aan het horloge zelf… maar het hele verhaal is te raar!

1 like

Buy the seller.

Als iemand lekker wilt frauderen met nep pasjes zou je zomaar een nep uurwerk in een echte kast kunnen vinden.

1 like

Absoluut, dit soort horloges zou ik al nooit kopen. En als ik em zou kopen maakte ik die kast toch echt even open!

Allemaal leuk een aardig, maar ik ben die verkoper op marktplaats. Heb de klok via BVA gekocht. Zat het pasje bij. Is dan meteen de klok nep? Nee! Had de koper al aangeboden om naar een juwlier te gaan en hij zou een kenner meenemen. Oordeel niet als jullie niets weten ik ga morgen naar een juwlier zal ik wel een bewijs uploaden van echt heid.

2 likes

giphy-9

21 likes

Als deze hopelijk echt is, is de prijs ZONDER pasje dan €7200 of mag ie dan nog steeds weg MET pasje voor €600 MINDER? Wel zo fijn voor TS.

Klopt helemaal.
Echter… Is die juwelier wel een kennis en geen Schaap en Citroen of andere officiele AD waardoor onder één hoedje spelen nog steeds een optie is.

Pas als het bij een officiële AD gebeurt ben ik overtuigd, maar zoals je zelf aangeeft ga je daar bewijs van uploaden, dus ben benieuwd!