16610

mooie plottwist idd, bij bva hadden ze laatst ook de “auto van Freddy Heineken”. Die bleek ook niet echt authentiek. Bij BVA krijgen ze wel een probleem zo.

Maakt mij niet uit waar die gecheckt word… lk weet dat ik niks verkoop wat nep is… heb een hele verzameling🤦🏼‍♂️

Als iemand hier verstand van zaken heeft en deze klok kan opmaken spreek ik graag af👍🏻

Heb deze ook bij BVA gekocht.
Heb hem netjes verkocht aan een juwelier was niks mis mee

1 like

BVA geeft weinig vertrouwen. Ze bieden dat volgens mij vaak genoeg nep aan, omdat ze de expertise niet hebben. Als ze in opdracht van dienst domeinen handelen, komt het vaak ook nog uit het criminele circuit.

Ieder voor zich natuurlijk, maar het zijn een hoop mitsen en maren

1 like

Behalve bijna een nep pasje dan. Hopelijk doel je met die hele verzameling niet op een verzameling nep pasjes!

Zoals al meerdere keren is gezegd, het horloge hoeft niet nep te zijn. Maar je maakt het allemaal wel een beetje vaag, en dat werkt niet in je voordeel.

3 likes

Heb de klok zo gekocht van BVA meer niet. Bied aan om alles te checken bij een dealer of juwilier.

Ik denk dat dat een goed idee is om verdere comotie te voorkomen.

Misschien dat iemand hier nog een mooie 16610 zoekt die dit de moeite waard vind.

Zelf ben ik het vertrouwen kwijt.
Je bied het eerst aan met papieren, als ik dan vervolgens aangeef dat ik er vanaf zie omdat de papieren nep zijn reageer je niet meer.

Wel kun je daarna een nieuwe advertentie aanmaken op marktplaats waarbij de papieren opeens niet meer aangeboden worden.

Wie weet voor iemand met genoeg kennis en tools om dit te controleren een mooie deal maar ik wil mijn vingers er niet aan branden! :+1:

Wat mij betreft kan dit topic dan ook dicht en kan er wellicht privé wat afgesproken worden met de verkoper mochten andere geïnteresseerd zijn!

8 likes

Waarom bied je hem hier niet aan?
(EDIT: Oja ik zie het: je moet TRUSTlevel2 hebben)

2 likes

Dat heeft ook niemand beweerd. Alleen het pasje is nep. En je kan een koper niet kwalijk nemen dat hij dan terughoudend wordt.

3 likes

Deze weinig kritische houding siert je niet.

1 like

Hoe het ook zij, Mathijs had ook niet kunnen reageren.

3 likes

Deze soap moet snel een nieuwe aflevering krijgen. Schiet op!!!11

1 like

Door alle achterdocht loopt TS nu een sub mis, voor een schappelijke prijs…het is ook nooit goed hier…:wink:

1 like

We maken onszelf ook een beetje gek hoor. Wat ook wel weer begrijpelijk is door alle ellende rondom 2e hands luxehorloges. Maar als de verkoper dat van dat pasje niet wist, en gewoon voorstelt af te spreken voor een authenticiteitscheck, snap ik niet wat het probleem is.
Je wéét dat dit soort dingen erbij hoor als je je op de tweedehands markt begeeft.
Als je wilt dat 3 medewerkers je kont kussen icm een nespressootje, dan moet je naar AD gaan en ervoor betalen.
Premium ervaring voor 2e handsprijs kan niet. Het is of-of

8 likes

Daar ging het mij niet om, als ik echt iemand wil oplichten ga ik niet naar een AD voor controle, ik begrijp dat er gedoe is om een pasje maar ik kon der ook niets aan doe heb de klok zo gekocht. Ik ga morgen naar een AD hou jullie op de hoogte😀

6 likes

Jawel, daar kon je wel wat aan doen. Alles checken voordat je zelf het horloge kocht of iets te koop zet. Dat bedoel ik dus met het gebrek aan kritische houding, je gelooft het allemaal wel.

1 like

Daar heb je gelijk in, maar ga morgen naar de AD en dan weet ik het 100% zeker. Als ik iets koop van BVA ga ik er vanuit dat alles goed zit

BVA zou in beginsel een betrouwbare partij moeten zijn idd. Ze doen er ook alles aan om vertrouwen te wekken.

1 like