16610

Ik snap alleen niet waarom het horloge nu €600 in prijs omhoog gegaan is.

Ik neem aan omdat er eerder in dit topic gezegd werd dat de eerste prijs “een goede prijs” was voor de koper en er dus nog iets meer uit te halen valt :slight_smile:

1 like

Die vlieger gaat niet op.
Verkoper had hem namelijk eerst nog voor meer dan die prijs te koop staan.

Overigens is deze advertentie ook niet meer beschikbaar. :wink:

Heb de AD weg gehaald en wacht tot morgen af👍🏻

Dus jij zegt tegen verkoper dat je hem niet meer hoeft en vervolgens vind je het raar dat je dan niets meer hoort?! Rare jongens hier!

3 likes

Indd hij zei papieren zijn duidelijk nep is niks voor mij.
Wat verwacht je dan wat ik erop zeg?

1 like

Hij stond te koop voor €8500 ging alleen akkoord met zijn bod.

1 like

Ik zei dat ze duidelijk nep zijn en dat ik er inderdaad van af zie.
Ik verwacht dan op zijn minst een reactie waarin je zelf toch ook wat verontwaardigd zou reageren en dit niet direct overneemt als waarheid door vervolgens de advertentie te verwijderen en opnieuw te plaatsen, maar dit keer zonder papieren…

Tenzij je er natuurlijk helemaal niet zo verbaasd over bent en dit eigenlijk al wist. :wink:

Dit is een beetje speculatief.

Het kan toch prima zijn dat hij nav jouw bericht en de berichten hier concludeerde dat BVA hem een sub met een namaakpasje heeft verkocht? En toen die pas in de spreekwoordelijke prullenbak heeft gegooid en de sub zonder papieren heeft aangeboden.

1 like

Het kan allemaal.
En waarschijnlijk zal het zo ook wel gegaan zijn volgens verkoper. Toch zou ik persoonlijk dan even afwachten met direct opnieuw plaatsen zonder papieren aangezien de kans bij nep papieren groot is dat het horloge dat ook is.

Maar

Ben blij dat hij dat al zeker weet! :+1:

Hoe dan ook, ik zie er van af en zoals ik eerder al zei wellicht voor een ander die het aandurft een mooie deal!

Je kunt natuurlijk ook half lezen en de reden weglaten waarom ik hem niet meer hoefde.

Goeie bijdrage voor wat sensatie, top! :+1:

Sorry hoor maar je zit gewoon te janken.

Je hebt een leuke vondst. Verkoper gaat akkoord. Dan ga je hier inlichtingen inwinnen en er wordt getwijfeld aan de garantiekaart. Het horloge is waarschijnlijk echt, zo wordt hier gesproken. Maar let op want het kan toch nog een fake zijn. Verkoper komt hier zijn verhaaltje houden en nu baal jij want misschien was het toch wel een goeie deal? En dan mocht je hem ook nog laten nakijken bij een AD?!

Ik hoop dat verkoper er dik meer voor vangt dan jouw bod. Mits hij echt is natuurlijk.

12 likes

Ik zou ook geen rolex kopen met een neppe pas erbij.
Het is niet alsof de 16610 zeldzaam is.

3 likes

Hoop frustratie, gaat het? Of zit je zelf soms te janken?

Klopt, blij dat ik dat gedaan heb. Voor mij reden genoeg om er van af te zien inderdaad. Maar hey, misschien is het iets voor jou?

:wink:

2 likes

Ja, ik ben nu ook overtuigd.

@Matthijs21 lekker daar je handel zoeken dan.

En fijn dat die handelaar ons (HF) en collega handelaren ‘pannekoeken’ noemt.
Taalgebruik en intonatie zegt genoeg… bye bye :wave:t2:
Missen zullen we je niet

Ik betwijfel dit ten zeerste :wink:

Zeg alleen dat ik hem verkocht heb wat hij ervan vind moet hij weten:)

Kan een van de kenners mij vertellen of het normaal is dat als je het horloge onder een hoek vanaf rechts bekijkt de datum in het midden van de datumpuist valt, maar als je recht van voren kijkt, dat de datum dan deels wegvalt links van de datumpuist?

Dit zou kunnen want eea kan worden veroorzaakt door vertekening van de loupe en vertekening van de lens.

1 like

Dat komt omdat de loupe niet in het midden van het horloge zit :upside_down_face:

1 like