16610

Ah, ik denk dat ik hem vat. De foto’s zijn van dichtbij genomen, waardoor je een grotere kijkhoek hebt, hetzelfde fenomeen als waaraan ik de schuld geef van mijn grote neus op selfies. :grin:

2 likes

Goed verhaal lekker kort🤴🏻

1 like

die rehaut op de rechtse foto doet me toch wel twijfelen aan de echtheid van deze Bva schoonheid … Superfranken ?

Vind de lumepip niet mooi uitgelijnd…

IMG_20200428_080025

Volgens mij hoort het zo te zijn.

IMG_20200428_080433

2 likes

Nu vergelijk je een 16610 met een 116610 :man_facepalming:

21 likes

Als we dan toch deze foto gebruiken zie je duidelijk dat de letters op de rehaut niet boven de minutenstreepjes staan. Kenmerk van fake.

IMG_20200428_080025

4 likes

Dat zat ik ook net te denken. Alleen is de foto niet recht genomen, dus wellicht vertekend beeld?

Edit: is wel heel scheef idd.

2 likes

Is dat niet vertekend door het glas? Op de linker foto lijken ze wel recht boven de streepjes te staan

Aangenomen dat beide foto’s van de advertentie zijn.

1 like

Ik wacht met smart af hoor.
Issie nou echt? Of fake?

1 like

Speciaal mijn wekker gezet. Ben je al naar de AD geweest?!

1 like

spannend zo en afwachten nu op een reactie :sunglasses:

1 like

Kan het niet live gestreamed worden?

1 like

Er gaat geen reactie meer komen.
Gister heeft hij een screenshot gepost waarin hij het horloge aan één of andere handelaar aangeboden had. Die handelaar gaf aan moe te worden van die pannenkoeken die beweren dat het nep is en zei dat er niks met het horloge aan de hand is.

Maw horloge is weg en zal niet gecontroleerd worden :wink:

Zie reactie van LeftLiner, daarna heeft hij zijn post verwijderd. Dus einde verhaal.

Ok. Wat moet ik de rest van de dag nou doen. M’n kinderen volledige aandacht geven?

23 likes

Gelukkig is de werkweek weer begonnen en kan ik ontspannen mijn bakje koffie nuttigen tijdens mijn ochtend HF-rondje.

1 like

Noted.

2 likes

Ik ben dan erg benieuwd welke “handelaar” dit is?

Benieuwd waar deze dan zonder papieren opduikt, we zullen zien . :grimacing:

1 like

Het is zeker al genoeg gezegd… maar als je twijfels hebt, vingers weg!!

En meestal is het handig informatie te verzamelen VOORDAT je een bod afgeeft, of iets aangeeft te willen kopen…

En bij een model als de 16610, moet je echt zo goed oppassen… er is zoveel nep in omloop. En er zijn zo goede neppers, dat je zelfs als je ze openmaakt, je twee keer moet kijken of echt of nep!

In dit geval, als je zo´n horloge echt wilt hebben, neem genoeg geld in de hand en koop bij een betrouwbaar adres! Daar krijg je ook garantie en heb je tenminste de gewisheid dat alles klopt!!

2 likes

Hij vond het pasje echt, dan zien we m met pasje weer terug

1 like