Hi allemaal,
Ik heb een 16700 op het oog maar wil even dubbelchecken of jullie hier gekke dingen zien (behalve de swirl op de bezel 12u).
Groetjes
Hi allemaal,
Ik heb een 16700 op het oog maar wil even dubbelchecken of jullie hier gekke dingen zien (behalve de swirl op de bezel 12u).
Groetjes
Dat is geen swirl, dat is een schaafplek. Swirls zijn oppervlakkige haarlijntjes.
De kast en band zien er vrij scherp uit, dat een goed teken kan zijn. Maar dan zie ik toch wel wat beschadigingen op de bezel en bezel insert. Gevoelsmatig matcht dat niet helemaal, maar ik kan het mis hebben.
Qua echtheid kan ik je niet helpen.
Moet er niet Swiss T… Staan op de WP?
Edit: Swiss T is vroeg, later super luminova alleen Swiss
Excuses was te snel
Een swiss only dial is geleverd rond 1998/2000. Het zou kunnen op een 16700 maar moet hij natuurlijk wel overeenkomen met het bouwjaar.
Mooi horloge,insert niet bezel klopt met serifen,ik zeg kopen
Ik zie ook geen gekke dingen, alleen een erg mooi horloge!
Heb er zelf ook een (die ik eigenlijk veel te weinig draag)
Fotos lijken een handelaar waardig? Helaas mag je in het geval dat het van een handelaar is niet naar ervaringen over die gene vragen.
De insert lijkt een beetje verkleurt maar niet gebleekt. Dan ga je een soort druppel vorming zien op de insert. Kast ziet er goed uit, kroontje op de clasp is ook nog mooi dik uit.
Hier hoef je je geen zorgen om te maken, foto’s zijn van Bernd. Ding is rete-strak.
Ow Jah zie het nu. Gewoon doen dan. Leuke en eerlijke vent is dat. Daar kan je echt wel met een gerust hart kopen.
Was een tijdje terug bij hem en had een speciale uitvoering daydate. Maar hij zei wel. Jah eerlijk het is niet de beste conditie. En hij had ook een daydate terug genomen, omdat een koper een barst in een Stella dial niet had gezien.
Dank allen voor de vele reacties, ik ga maar eens op bezoek. Wordt vervolgd!
Zeker langs gaan inderdaad
Volgens mij klopt hij en “swiss” only kan check het refnr. en serienummer maar papieren kunnen van later zijn. Ze liepen aan het einde niet hard meer.
Heerlijk horloge dit is mijne is een U96xxx
FYI
https://uhrforum.de/threads/rolex-gmt-16700-inkl-zusaetzlichem-inlay-swiss-only.606855/
Niet van mij en geen enkele bemoeienis ermee.
Ik weet niet wat 16700 prijzen doen. Maar krijg haast het gevoel, dat die zo belachelijk goedkoop is, omdat er nog al wat mee aan de hand zal zijn.
Nee denk dat alles nu “goedkoop” is. 16700 is niet het meest bekende en gewilde model. Wat mij betreft onterecht. Is de laatste GMT master en met quick set date, perfect voor als je meerdere horloges snel wisselt.