Topics onzichtbaar maken?

:thinking: nee hoor., een scooter. Of eigenlijk nog minder dan dat : eentje die 35 km gaat .
Maar jij krijgt bij mij ook korting hoor :beers: of een fles whisky.

1 like

:joy: Dan haal ik nu twee door elkaar, excuses.
Maar voor whisky ben ik wel te porren :ireland:

1 like

…ah “kansloze topics”. Eigenlijk best benieuwd naar de objectieve criteria. Bijvoorbeeld elk topic waar het woord Rolex in staat? Of ieder nieuwstopic over juweliers, zoals de opening van een nieuwe winkel of een overval ofzo. Elk kijk mij eens geweldig zijn filmpje van een bekende influencer. Zullen we die weghalen? Ik ben voor. Oh wacht, nee. Kansloos.

Toedels. :wink:

1 like

Dat wist ik dus niet, en komt heel dicht in de buurt van waar ik naar op zoek was. Dank! :+1:

1 like

Ik vind oprecht dat een topic niet snel onzinnig is. Er wordt eerder te snel geroepen dat het onzinnig is, omdat diegene het zelf onzinnig vindt. Dat is wel een verschil. Als je het objectief bekijkt, is een forum voor iedere interesse, ieder gerelateerd onderwerp, iedere laag van de samenleving en ga zo maar door.

Niet iedereen is gezegend met dezelfde kennis, of heeft een vlekkeloze spelling. Daarnaast is een domme graag voor de één een prangende voor de ander.

Feit is wel dat als de topics die worden aangezien als onzinnig hier zouden verdwijnen, daarmee heel wat kleur en glimlach verdwijnt als je het mij vraagt. Leven en laten leven zou mijn oma zeggen!

5 likes

Eens.

Ik weet niet of het je opvalt, maar dat heeft vaak wel een reden. Namelijk omdat de bedoelde “kansloze topics” gelijk door mensen ‘met een mening’ worden gekaapt met allerlei off topic grapjes en allerhande waardeoordelen, zoals “kansloos dit”. Uiteraard vaak met een knipoog. Want een ban, daar zit niemand op te wachten. Tja, en dan is er een moment dat TS roept “laat ook maar”. Logisch.

Ik doe het volgende. Ik kies voor ‘nieuw’ bovenaan de pagina. Ik lees de topics die mij interessant lijken. De topcis die mij op basis van de titel al niet boeien sla ik over. Voor de topics die overblijven kies ik ‘nieuwe berichten negeren’. De zie je vervolgens niet meer terug bij ‘ongelezen’. Heerlijke rust.

2 likes

Het is ook een beetje een voortvloeisel van de beslissing om niet meer categorieën aan te maken. Alles komt nu maar in ‘Algemeen’ terecht. Als er meer categorieën worden gebruikt kan je veel selectiever berichten plaatsen en dus ook lezen. De hele categorie ‘Boostopics’ zou je dus kunnen skippen.

Alhoewel mensen die altijd maar weer ‘taakstraf’ roepen toch wel de ‘Boostopic’ categorie zullen vinden.

Dus laat maar. Zonde van mijn tijd weer.

1 like

Een categorie “Overvallen en berovingen” zou ook een optie zijn. Ideetje?

Edit: Of hebben we daar al een categorie voor genaamd “Off Topic”?

2 likes

Top :facepunch:
Doen we er ook eentje “Zeuren over overvallen en berovingen topics” :sunglasses:

3 likes

Zelfde…

Wat late reactie (terugreis van vakantie). Heb zojuist de “Negeren” optie gevonden. Het kost 2 muiskliks om een topic onzichtbaar te maken.
Hier ga ik nog veel plezier aan beleven… Thanks!

1 like