Topics onzichtbaar maken?

Wellicht al eens gevraagd, maar niet gevonden.
Is het mogelijk om topics automatisch uit te filteren (en dus niet zichtbaar te maken) op basis van specifieke woorden (“overval”, “taakstraf”) die in de topic(titel) voorkomen?

2 likes

Nee helaas. Ook posts/topics van bepaalde gebruikers niet.

Handmatig negeren is de enige optie

1 like

Jij dacht ‘ik misbruik de actuele ‘overval-discussie’ om mijn Rolex-afkeer te omhullen gezien de controverse’. Ik vind het goed gevonden.

3 likes

:cry: Zo jammer.

2 likes

Dit is een record denk ik.

Bij de tweede post alweer een Rolex wending :+1:

2 likes

Hahaha :joy: !! Dat zou slim zijn…
Ik twijfelde nog om “Rolex” toe te voegen als voorbeeld in mijn post maar dat zou een andere discussie starten.
Om misverstanden te voorkomen, nee, hoewel ik geen Rolex heb of ambieer zou ik deze zeker niet uitfilteren.

Wellicht moeten er ook gewoon met moderators komen. Dat dergelijke kansloze topics eerder dichtgaan? :thinking:

wat let je om te solliciteren?

Volgens mij is het al eens voorgesteld om meerdere moderatoren aan te stellen en is daar niet op ingegaan. Daarnaast ben ik te weinig op het forum aanwezig om direct in te grijpen.

Als je lang genoeg wacht is het dicht. :wink:

Dat is nu het geval.

2 likes

echt waar? :slight_smile:

Volgens mij heeft @Blauwbeer het wel ingesteld dat hij automatisch een melding krijgt als iemand dit woord gebruikt.

6 likes

ach, het gaat meestal vrij rap toch ? En een beetje discussie zo af en toe is ook wel grappig, plus je leert wat leden beter kennen, zowel positief als negatief.
Met andere woorden : van jou ga ik nooit wat kopen, en je krijgt ook niks van mij…of jij krijgt korting want ik mag je wel :sunglasses: en dan mag iedereen daar zelf een draai aan geven

3 likes

Que?

:see_no_evil:

Je kunt een Topic op “negeren” zetten maar dan moet je hem helaas toch eerst openen, naar beneden scrollen en dan de instellingen aanpassen. Jammer.

1 like

Nee nee nee, tip!
Klik op de tijd van het laatste bericht. Dan ben je meteen onderaan en kan je negeren. :+1:

4 likes

Precies. Ik kan niet ontkennen dat ik, ondanks mijn ergernis, toch geniet van de discussie. Stiekem vind ik het jammer dat dat onzinnige overvaltopic dicht is. :smirk:

2 likes

Ahhh, Top man, dankjewel…

2 likes

Klopt. En met name negatief valt op. Op zich wel handig want de negatieve recensies hier op het forum verdwijnen toch massaal.

Kijk jij snapt hem :ok_hand: . En jij staat niet op die lijst. Lijkt mij juist eerder gezellig (Whisky en motoren :ok_man:)

1 like