Topper van 2016

Indeed!!

En, voelt t ook anders aan?

Nou, alleen gevist, is onderweg vanuit de UK :slightly_smiling_face:

12 likes

Ondergewaardeerd!

Denk deze de Grand Seiko sbgw047
Vanwege het minimalistisch en unieke design, gelimiteerde oplage en de historie.

15 likes

Zucht…:heart_eyes:

Mijn favoriete klok van het afgelopen jaar.

7 likes

Ik heb niet echt één topper. Hoewel alweer geflipperd was deze TAG wel mijn topper qua investering en het ruiken aan een hoger segment. En uiteraard absoluut prachtig. maar met een voor mij raar gevoel. Geen idee. Te duur, moest ik er te voorzichtig mee zijn? 'k Weet het niet, maar hij is weg en geen spijt van.

Qua eenvoudige uitstraling, historie (ook die ik er persoonlijk mee heb), kwaliteitsbeleving voor zo’n oud horloge en toch ook draagplezier is dit wel één van de top toppers die ik heb kunnen aanschaffen:

9 likes

Topper is toch wel deze Rolex Day Date met erg coole wide boy dial. Volgende week komt zijn bescheiden broertje, een gouden Datejust met linnen dial erbij.

21 likes

Een mooi merk van een Utrechtse horlogemaker. Heb ze zien liggen bij een juwelier.

Bij mij komen drie totaal verschillende horloges op het hoogste schavot.

Gedistingeerd blauw

Gedistingeerd groen.

Pure white.

15 likes

Dat wordt wel een hele dikke combinatie. Is dat voor je gevoel niet teveel overlap? Heb nu zelf een DJ 16234, maar zou er zelf wel een DayDate erbij willen (met donkerblauwe dial).

Ik ben toch, naast de Tudor, heel blij met deze.

Groeten
Rutger

6 likes

Jongens, jongens, wat een mooie klokken zie ik hier voorbij komen zeg… :clap:

1 like

Neuh, voldoende onderscheidend voor me. Met de Datejust wil ik wat met wijzerplaatjes gaan spelen (wil er het liefst een bruin/grijze wideboy in). Daarnaast andere band (president vs jubilee).

1 like

Topper van 2016 was zeker ook mijn ex vrouw die het lef had van mij te scheiden :thumbsup:
Dat vindt ik toch echt stijl als een chick zoiets geheel op haar zelf durft te beslissen.

Hulde!

Ik heb overigens nog wel een interessante ladies 32mm handwinder van haar tegoed :grin:

Grt.

13 likes

Ah jij zit nog in de rancune fase. Heb ik gelukkig net achter mij gelaten :neutral_face:

1 like

Die heb ik gelukkig al weer heel lang achter me liggen.
Maar……ik stel huidige relatie wel op de proef.
Heb alwéér een horloge gekocht.
Ik had iets anders beloofd, en dáár zit de pijn. ( niet onterecht )

Per januari dan maar een full stop misschien ??
Neahhhhhhh :expressionless:

3 likes

Ik zit in de Tinder fase :slight_smile:
On topic, naast de Alpinist was dit ook een topper van 2016 tot Invicta langskwam…

8 likes