Topper van 2016

Glycine Tinder, altijd opgewonden. :laughing:
(Slot)

2 likes

Toppers (meervoud) voor mij dit jaar… de 6105 en Tuna homage :slight_smile:

6 likes

Voor mij was de Mühle toch ook wel een hoogtepunt

9 likes

De Planet Ocean toch wel. Hoewel te koop, is dit toch wel een van de mooiste die ik ooit gehad heb, De afwerking is echt fantastisch.

8 likes

Lastig, lastig…maar van mijn toppers van dit jaar zoals dit vakantiecadeau aan mezelf tot en met dit uiteindelijk gevonden juweeltje

blijft deze laatste aanwinst mij toch het meest charmeren ondanks dat het geen mechanische chrono is. Maar wat reset de secondewijzer mooi van de chrono met zo’n rustige gang naar de 12-positie …

3 likes

Ik heb deze nog maar kort, maar ik krijg er een grotere glimlach van dan de andere horloges die ik heb (gehad).

Helaas heb ik nu geen betere foto. Mijn broer is er vandoor met m’n camera, dus jullie moeten het doen met dit telefoonplaatje.

4 likes

Die is nog pre-Invicta en daardoor nog steeds gerenommeerd :thumbsup:

1 like

Welke bezel zit op je 171? Is dat er een van Murphy’s?

Ik heb er net vandaag eentje gekocht van @El_penumbra :grin:

1 like

Prachtig horloge, zou ik ooit wel eens willen dragen :blush:

Ja is ook zo maar is toch de deur uit gegaan, en nu heb ik spijt maar niet doorvertellen hé :frowning2:

1 like

Ik ben nieuw in het forum maar wil toch graag mijn topper van 2016 delen. Wat zitten er gave horloges tussen zeg.
Voor mij is het de Omega Seamaster Aqua Terra co-axial in 2016!

18 likes

Dat kan voor mij alleen maar de Certina DS4 day/date zijn. Lang gezocht naar een mooie bescheiden dresser op stalen band. Geen enkel horloge voldeed, behalve deze. Nog elke dag blij mee.

5 likes

Deze draag ik het meest. Omdat het mijn werkhorloge is.:grin:

7 likes

Heel goed @PimPot!
Klasse klok ook.
Nou wil het toeval toevallig dat het de gewoonte is hier op het HF , om het horloge dat bij je derde post geshowd wordt, ……hou je vast, ……te schenken aan de gene die het topic heeft aangemaakt. :grin:

Ik stuur je wel een pb met adresgegevens.

Dat is toch waar jongens???

:+1::+1::+1:

4 likes

Zeker, en degene die dit beaamt mag hem mede dragen af en toe

1 like

Ohja, helemaal vergeten. Ik stuur hem direct op, wil je de papieren al direct meegestuurd krijgen of zal ik die in een envelop apart sturen? :wink:

5 likes

Toch al wat HF ervaring merk ik nu😎

2 likes

Het is een coin edged bezel die Rob op de gemodificeerde SKX007 heeft gemonteerd in combinatie met een keramische inlay. Ik weet niet of Rob deze bezel van Murphey betrekt. Zou kunnen…

1 like

:joy:

3 likes